دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد:

 ایجاد تحول در ساختار سازمانی پست

معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: اگر ناظر تحولات باشیم از بین خواهیم رفت و اگر همپای تحولات و دگردیسی رشد نکنیم به طور یقین دچار مشکل می شویم.
کد خبر : 153633

به گزارش گروه اقتصادی آنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد افزود: دوره تحول شرکت پست و حرکت به سمت فناوری تغییر بسیار بزرگی است که منشا موفقیت های بسیار برای شرکت پست می شود .


رئیس سازمان فناوری اطلاعات افزود: لازمه موفقیت پروژه هوشمندسازی و اطلاعات مکان GNAF ایجاد تحول اساسی در کل ساختار سازمانی و سیستمی شرکت پست است و با توجه به اهمیت و تاثیر اجرای آن در بخش های اجرایی کشور نیازمند دقت و مهارت در تصمیم سازی و شیوه های اجرایی است و با سرعت بخشیدن به پیاده سازی آن، به تحول شرکت پست کمک شایانی می شود.


وی در ادامه تحقق کامل پیش بینی ها را به تغییرات ماهوی در چهار بخش ساختار، فرآیند، سرمایه و نیروی انسانی منوط دانست و اظهار داشت: اگر در این چهار بعد دچار دگردیسی اساسی نشویم در این عرصه نیز موفق نخواهیم شد.


جهانگرد افزود: خوشبختانه تصمیمات مهمی در شرکت پست گرفته شده و مدیران نیاز به این تغییرات احساس کرده اند بنابراین برای نفوذ هرچه بیشتر تکنولوژی باید نیروی انسانی و ساختار سازمانی را اصلاح کنیم و با آموزش سرمایه انسانی را با تحولات جدید همراه ساخت.


معاون وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات با تاکید بر چابک سازی فرآیندها و گسترش اختیارات میدانی مدیران به عنوان نیازی اساسی برای تغییرات خاطرنشان کرد: با این شتابی که در تغییرات شبکه پست ایجاد شده باید هرچه سریع تر فرآیندها را بازنگری و چابک کنیم تا راه برای سایر اقدامات هموار شود.


وی حمایت های ارزشمند وزیر ارتباطات از مجموعه پست را فرصتی مغتنم برشمرد و تاکید کرد: با درایت مدیران ارشد، باید از فرصت بدست آمده نهایت بهره را برد و به کارها سرعت بخشید و طی زمان باقی مانده موفقیت ها را تثبیت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب