دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 16:31

تصویب رشته دکتری تخصصی مهندسی صنایع غذایی در واحد شهرکرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از تصویب رشته جدید دکتری تخصصی مهندسی صنایع غذایی گرایش تکنولوژی مواد غذایی و جذب دانشجو از مهر ۹۴ خبر داد.
کد خبر : 15363

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی یکی از شاخصه‌های توسعه و پیشرفت هر واحد دانشگاهی را ارتقای رشته‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری تخصصی دانست و گفت: با توجه به جذب یک دانشیار، سه استادیار، دو بورسیه تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و همچنین امکاناتی از جمله کارگاه پیشرفته لبنیات پاستوریزه با ظرفیت ۵ تن در ساعت، کارگاه ترشی و شوریجات، آزمایشگاه‌های مختلف تجزیه مواد غذایی و کنترل کیفی، توانستیم مجوز تصویب رشته دکتری تخصصی مهندسی صنایع غذایی گرایش تکنولوژی مواد غذایی را از شورای عالی گسترش وزارت علوم اخذ کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تلاش می‌کند با زیر ساخت‌های آموزشی و پتانسیل‌های موجود گام‌های موثری را در زمینه پیشرفت علمی جوانان این مرز و بوم بردارد.


قاسمی با بیان اینکه اکنون ۴۵۰ دانشجو در مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند در زمان‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش به سایت www. azmoon. org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته