دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

درویش: وقتی پنالتی‌های سایپا را نگرفتند مگر ما اعتراض کردیم/ فرکی سایپا را تک‌رقمی می‌کند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: خوشبختانه فرکی توانسته تیم را از منطقه خطر خارج کند و با ادامه این روند می‌توانیم لیگ را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.
کد خبر : 153625

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار تیم های سایپا و سیاه‌جامگان که در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود که به دنبال آن حسین زرگر داور مسابقه با محرومیت از سوی دپارتمان داوری مواجه شد. زرگر در این بازی گلی که محمدرضا خلعتبری با خطای هند وارد دروازه سیاه‌جامگان کرد را ندید و باعث شد تا سایپا با همین گل به پیروزی برسد. به‌دنبال این اتفاق خداداد عزیزی سرمربی سیاه‌جامگان خواستار آن شده تا این بازی تجدید و یا اینکه نتیجه بازی مساوی اعلام شود درغیراینصورت او به فیفا شکایت خواهد کرد.


در همین رابطه رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «باشگاه سایپا همواره تابع قانون بوده است و هیچ وقت هم گامی برخلاف قانون برنداشته است. در این باره هم این ما نیستیم که باید پاسخگو باشیم و به نظرم کمیته و دپارتمان داوری است که باید جواب تیم سیاه جامگان و درصورت نیاز کمیته انضباطی را بدهد. بازی با سیاه‌جامگان برای ما تمام شده و تیم خود را آماده دیدار با پدیده مشهد می‌کند.»


وی افزود: «آن موقع‌هایی که داوران برای ما پنالتی نگرفتند مگر ما اعتراض شدیدی کردیم. تنها کاری که کردیم به صورت عادی گله خود را به کمیته داوران مطرح کردیم و آنها هم از ما عذرخواهی کردند و گفتند تلاش می کنیم تا در بازی های بعدی شاهد قضاوتی بدون اشتباه باشیم. اشتباه داوری جزئی از بازی است و اگر این بار هم به سمت تیم سایپا بوده این ما نیستیم که باید پاسخگو باشیم. من به قانون قضاوت اشراف کامل ندارم فقط اینکه ما مثل قبل به قوانین احترام می گذاریم.»


درویش در واکنش به این مسئله که تیمش چند امتیاز در این فصل به دلیل اشتباهات داوری از دست داده، گفت: «به طور دقیق نمی دانم اما در بازی با صبای‌قم برای ما پنالتی نگرفتند، برابر نفت تهران به اشتباه برای تیم حریف پنالتی گرفتند و بعد اعلام شد داور اشتباه کرده است، در جام حذفی مقابل بادران پنالتی ما را داور اعلام نکرد. ما از این موارد زیاد داشتیم اما قبول داریم که اشتباه داور هم کاملا طبیعی است. ضمن اینکه محمدرضا خلعتبری اعلام کرده توپ به دستش نخورده است و حتی در فیلم بازی هم مشخص است که او دستش را می‌کشد تا به دستش نخورد. بنابراین خطای هندی رخ نداده است.»


وی درباره اینکه او همواره حامی حسین فرکی بوده و به‌نظرش این مربی می تواند سایپا را در لیگ برتر حفظ کند یا نه، اظهارداشت: «باشگاه سایپا با مطالعه کامل حسین فرکی را انتخاب کرد و برهمین اساس هم از او تحت هرشرایطی حمایت خواهد کرد. خوشبختانه او توانسته تیم را از منطقه خطر خارج کند و در بازی‌های اخیر روند رو به رشد تیم کاملا حس می‌شود. سایپا به زودی فاصله خود را با تیم‌های در حال سقوط بیشتر می‌کند و خود را در حاشیه امن قرار می‌دهد. ما حتی این باور را داریم که فرکی می‌تواند رتبه تیم سایپا را در پایان لیگ تک‌رقمی کند.»


مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به این موضوع که در صورت ادامه نتایج خوب تیم سایپا آیا برای بازیکنان تیم خود پاداشی در نظر خواهد گرفت یا نه، بیان داشت: «تنبیه و تشویق در تیم ما یکسان است. اگر بازیکنان تیم بتوانند روند روبه‌رشد خود را ادامه دهند، تشویق می‌شوند و پاداش می‌گیرند. همچون زمانی که به‌خاطر نتایج ضعیفی که گرفتند تنبیه شدند. به‌طور حتم پاداشی که به واسطه سیرصعودی بازیکنان به آنها داده می‌شود به آنها انگیزه مضاعفی می دهد تا در ادامه فصل بتوانند رشد خود در جدول را ادامه دهند.»


درویش درباره دیدار این هفته سایپا برابر پدیده نیز عنوان کرد: «بازیکنان سایپا در نیم‌فصل دوم شروع خوبی داشتند و این موضوع بیانگر آن است که آنها می توانند در ادامه فصل هم امتیازات بیشتری را نسبت به نیم‌فصل اول بگیرند. امیدوارم شکل خوبی که تیم پیدا کرده در دیدار با پدیده نیز دنبال شود و بتوانیم در این دیدار خارج از خانه با نتیجه خوبی زمین را ترک کنیم تا در دیدارهای بعدی هم بازیکنان با خودباوری بیشتری به مصاف حریفان مهم خود بروند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته