دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1395 - 09:38

تصویب طرح پژوهشی واکاوی اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اعلام کرد که طرح پژوهشی واکاوی اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در باره زنان در شورای زنان فرهیخته استان به تصویب رسید.
کد خبر : 153614

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر میرابراهیم صدیق در این باره گفت: در این طرح به دیدگاه‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی در باره فعالیت بانوان در جامعه اسلامی و ابعاد شخصیتی ایشان پرداخته می‌شود.


صدیق اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های دستیابی به اهداف علمی در استان البرز تعامل دانشگاه و شورای زنان با موسسات و ادارات دولتی و غیردولتی استان است. در این همکاری‌های مشترک است که بسیاری از مشکلات دو طرف به نحو مطلوب مرتفع می شود.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دعوت از مسئولان شهری را برای حضور در نشست های شورای زنان ضروری دانست.


دکتر علیرضا رحیمی رئیس شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی استان البرز هم با قدردانی از عملکرد چشمگیر شورای زنان البرز توجه به بانوان دانشگاهی با محدودیت‌ها یا معلولیت‌های جسمانی را برای بازگرداندن خودباوری به آنان الزامی دانست.


دکتر زرین‌تاج پرهیزکار رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز اظهار کرد: در این نشست اعضای حاضر در راستای موارد مطرح شده به شور نشستند. یکی از مصوبه‌های مهم این نشست، سفارش تهیه پروپزال طرح پژوهشی با عنوان واکاوی اندیشه‌های آیت الله هاشمی رفنسجانی در باره زنان بود.


دکتر منیره سیدمظهری دبیر شورای زنان فرهیخته استان البرز هم در این نشست با توجه به برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: میزان بهره مندی زنان از مواهب انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر باید تبیین شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته