دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1395 - 08:43
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد

احتمال یافتن پیکر محبوس‌شدگان در طبقه منفی یک/ تجسس برای یافتن اجساد شهدای آتش‌نشان بدون بهره‌گیری از ماشین‌آلات

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر در عملیات آواربرداری به طبقه همکف رسیده‌ایم، گفت: احتمال می‌رود برخی از محبوس‌شدگان در طبقه منفی یک باشند.
کد خبر : 153611

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید شریف‌زاده، مدیرعامل آتش‌نشانی در مورد آخرین جزئیات عملیات حادثه پلاسکو اظهار کرد: این عملیات هنوز به اتمام نرسیده و از امروز صبح دیواری مقابل زمین پلاسکو زده‌ایم تا مسیر باز شود و معبر خیابان جمهوری، امکان رفت و آمد داشته باشد، از این طریق، زندگی کسبه و اهالی محل فلج نخواهد شد.


وی افزود: پارکینگی در ضلع شرقی زمین اختصاص داده شده است تا از آنجا معبری باز شود و عملیات ادامه یابد. در ارتباط با اتمام عملیات نیز باید توجه داشت که این قسمت از عملیات از حساسیت زیادی برخوردار است و اکنون به طبقه همکف رسیده‌ایم.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه اقدامات آواربرداری در ساختمان پلاسکو از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهارکرد: زیرا به دنبال این هستیم که به پیکر شهدای محبوس در زیر آوار هیچ آسیبی وارد نشود.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اینکه احتمال می‌رود برخی از محبوس‌شدگان در طبقه منفی یک باشند، گفت: همکاران ما به صورت فردی و گروهی به جست‌وجوی مفقودین پرداخته تا بتوانند آنها را از زیر آوار خارج کنند. همچنین نیروهای ما بدون ماشین آلات به جستجوهای خود می‌پردازند.


شریف‌زاده تاکید کرد:‌ تلاش داریم که بی‌احترامی به پیکر شهدا نشده و پیکر آنها از هم جدا نشود. بنابراین برای اتمام عملیات، زمان‌بندی تعیین نمی‌کنیم تا به شرایط مناسبی برسیم.



انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه پلاسکو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته