دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش مازیار میری و مهناز افشار به سخنان عباس جدیدی

مازیار میری و مهناز افشار روز گذشته چند ساعت پس از سخنان جنجالی عباس جدیدی، عضو ورزشکار شورای شهر تهران نسبت به او واکنش نشان دادند.
کد خبر : 153602

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، عباس جدیدی، عضو شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته در صحن علنی شورای شهر درباره توییت یکی از بازیگران سینما که از اعضای ورزشکار شورا انتقاد کرده بود، گفت:«شما که ادعا می کنی هنرمند هستی و حتی نمی توانی در سناریوهایت دو تا شاخ بز را از هم جدا کنی! چرا در مورد مدیریت شهری نظر می دهی و دخالت می‌کنی؟»


حالا مازیار میری، کارگردان سینما در صفحه اینستاگرامش درخصوص این سخنان واکنش نشان داده است:«البته درست فرمودند کار اهل فرهنگ و هنر شاخ کندن بز نیست، شاخ کندن مرد دلاورى چون ایشان را مى‌خواهد....این بار یادمان باشد در موقع رأى دادن به اعضاى محترم شوراى شهر شاخ کندن بز را در نظر داشته باشیم. ایمن سازى شهر و مراقبت ازمردم شهر کارى بى‌خودى است که پس از شاخ کنى بز مى‌آید. پهلوان، دلاور، قهرمان. خدا به همراهت، بشکن، اما من و مردم شهرم نمى‌شکنیم به انتظار آبادى به شما‌ها رأى دادیم ممنونم که باز به ما یادآورى کردى خطا کردیم در رأى دادن به شما.» مهناز افشار هم یکی دیگر از افرادی بود که در توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرامش به حرف های جدیدی واکنش نشان داد:«در مورد مسائل شهرم نظر دادم، نظر می‌دهم و نظر خواهم داد. این حق من و هر شهروند دیگری است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته