دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1395 - 15:38
در جلسه شورای مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی در وزارت علوم

تعیین تکلیف مراکز بدون دانشجوی علمی کاربردی در دستور کار شورای این دانشگاه/ آئین‌نامه نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد

دومین جلسه شورای مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 95 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای شورای مرکزی این دانشگاه صبح امروز برگزار شد.
کد خبر : 153507

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دومین جلسه شورای مرکزی این دانشگاه در سال 95 با حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه و اعضا هیات رئیسه در وزارت علوم برگزار شد. بررسی آئین‌نامه نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که پس از بحث و بررسی کلیات آن در 11 ماده و 17 تبصره تصویب شد.


این آئین‌نامه برای اجرایی‌سازی وظایف نظارتی درج‌شده در ماده 5 اساسنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی و برای تعیین ارکان نظارت ارزیابی دانشگاه، حدود وظایف و اختیارات بخش‌های آن و تبیین اصول، روش‌ها و فرآیندهای نظارتی با رویکرد استفاده از توان بخش‌های مختلف ستادی، استانی، موسسات و مراکز برای رسیدن به سطح مطلوب نظارت و ارزیابی و تضمین و ارتقای کیفیت نظام آموزش عالی علمی کاربردی تدوین و در نهایت تصویب شد.


بررسی و گرفتن تصمیم درباره مراکز علمی کاربردی که در یک‌سال اخیر موفق به جذب دانشجوی کافی نشده‌اند و همچنین تعیین تکلیف 23 مرکز آموزشی علمی کاربردی وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود که مقرر شد شیوه‌‌نامه‌ای با حفظ شرایط حقوقی در این زمینه تنظیم شود. همچنین آئین‌نامه شورای برنامه‌‌ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی یکی دیگر از دستورات این جلسه بود که پس از بحث و بررسی تصویب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته