دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 15:08
سرپرست واحد مبارکه عنوان کرد

تلاش دانشگاه برای رشد علمی و توانمندی‌ دانشجویان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: باید برای پیشرفت علمی و فناوری دانشگاه و کشور تلاش کنیم و مطمئنا تلاش دانشگاه برای رشد علمی و توانمندی‌های دانشجویان است زیرا سرمایه‌های اصلی دانشگاه و کشور شما دانشجویان هستید.
کد خبر : 15335

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبداله هادی در جلسه پرسش و پاسخ هیئت رئیسه دانشگاه با دانشجویان اظهار کرد: قطعا دانشگاهی تحول انگیز، نوآور و خلاق مستلزم وجود یک فضای با نشاط و آزاد برای ابراز نظر کردن و مشارکت فعال در برنامه‌های فرهنگی، آموزشی است.


سرپرست واحد مبارکه با ابراز امیدواری از اینکه نشست در فضای همکاری، همراهی و همدلی برای حل مسائل و مشکلات باشد، گفت: باید برای پیشرفت علمی و فناوری دانشگاه و کشور تلاش کنیم و مطمئنا تلاش دانشگاه برای رشد علمی و توانمندی‌های دانشجویان است زیرا سرمایه‌های اصلی دانشگاه و کشور شما دانشجویان هستید.


وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید از آموزش محور به سمت دانشگاه‌های پژوهش محور و کارآفرین حرکت کنند، ادامه داد: قطعا دانشگاهی تحول انگیز، نوآور و خلاق مستلزم وجود یک فضای با نشاط و آزاد برای ابراز نظر کردن و مشارکت فعال در برنامه‌های فرهنگی، آموزشی است.


سرپرست واحد مبارکه افزود: انشاءالله برگزاری چنین جلساتی بتواند منشاء تصمیم گیری و تسریع امور و ارائه خدمات شما دانشجویان باشد. مدیریت دانشگاه نیز نیاز به گفتگو و شنیدن نقاط ضعف‌، قوت‌ و کاستی‌ها دارد و نظرات شما دانشجویان می‌تواند در جهت دهی ذهن مدیریت دانشگاه موثر باشد.


وی بر تشکیل جلسات منظم و متوالی در دانشکده‌ها در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان تاکید کرده و افزود: دانشجویان می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت حضوری، از طریق صندوق‌های ارتباط با رئیس دانشگاه که در دانشکده‌ها نصب شده و از طریق ایمیل PRESIDENT@MAU.AC.IR یا سیستم پیامک ۱۰۰۰۳۱۶۱ مطرح کنند.


معاون آموزشی واحد مبارکه نیز گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ همانند یک گفتگوی خانوادگی است که در کمال آرامش، امنیت و آزادی برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند نظرات خود را برای پیشبرد دانشگاه با هدف منفعت جمعی ارائه کنند و دیدگاه‌های دانشجویان می‌تواند در نگرش مدیریتی اثربخش باشد.


دکتر مسعود فولادی افزود: از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی این است که به درآمدهای کشور وابسته نبوده و هیچ بودجه‌ای دریافت نمی‌کند و فقط از محل شهریه دانشجویان فعالیت می‌کند. لذا همیشه جهت بهبود کیفیت آموزشی تلاش کرده و در این راستا از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته