دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا؛

اخباری: پرسپولیس نباید بعد از ما بازی کند/ تمام تمرکز ما روی دربی تبریز است

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی گفت: وقتی پرسپولیس بعد از ما بازی می‌کند، به‌طور کامل می‌داند که از حریفانش چه می‌خواهد.
کد خبر : 153343

محمدرضا اخباری درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره پیروزی‌های تراکتورسازی در خارج از خانه و متوقف شدن این تیم در بازی های خانگی گفت: «متاسفانه در چندین بازی خانگی به‌رغم اینکه تیم برتر میدان بودیم اما با از دست دادن موقعیت‌های بسیار مهمی به تساوی رسیدیم و امتیازهای با ارزشی را از دست دادیم. ما برابر صنعت‌نفت، سایپا، پدیده و فولاد مستحق پیروزی بودیم اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر باعث شد تا برنده از زمین خارج نشویم.»


او ادامه داد: «بعد از بازی با صنعت‌نفت هم قسم شدیم تا برابر پیکان نتیجه‌ بازی قبلی را جبران کنیم و خوشبختانه به نتیجه‌ای که مدنظرمان بود، رسیدیم. از اینجا به‌بعد باید خیلی دقت کنیم تا در تمامی بازی‌ها حداکثر امتیازات را به‌دست آوریم و به تساوی رضایت ندهیم. ما باید در تمامی بازی‌ها متمرکز و بدون اشتباه باشیم تا بتوانیم فاصله‌مان با صدرجدول را کاهش دهیم.»


دروازه‌بان تیم تراکتورسازی درخصوص اینکه تیمش می‌تواند در دیدار رودررو برابر پرسپولیس موفق شود یا نه، بیان داشت: «بدون شک برابر پرسپولیس و با شرایطی که این تیم در این فصل دارد فقط کسب پیروزی است که می‌تواند فاصله ما را کم کند، ولی در شرایط فعلی ما به دیدار با ماشین‌سازی در دربی تبریز فکر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در یک بازی سالم و بدون نقص برنده شویم. ما به‌ هیچ وجه جایگاه تیم ماشین‌سازی را مدنظر قرار نمی‌دهیم و برابر این تیم با دقت بالایی بازی خواهیم کرد تا برنده از زمین خارج شویم.»


وی در مورد اعتراض باشگاه تراکتورسازی به انجام بازی‌های پرسپولیس پس از دیدارهای این تیم تصریح کرد: «به طور حتم وقتی پرسپولیس بعد از ما بازی می‌کند، به‌طور کامل می‌داند که از حریفانش چه می‌خواهد. اگر ما برده باشیم که آنها با تاکتیک مشخصی تلاش خواهند کرد تا به 3 امتیاز بازی برسند و اگر هم ما متوقف شده باشیم باز هم انگیزه‌های این تیم با ما فرق می‌کند. به نظرم خواسته مسئولان تیم ما کاملا منطقی است.»


اخباری درباره کیفیت نه‌چندان مناسب زمین چمن ورزشگاه یادگار امام اظهارداشت: «ما خیلی منتظر ماندیم تا بر روی زمین چمن ورزشگاه یادگار بازی کنیم. زمینی که کیفیت آن در حد ورزشگاه آزادی، بنیان دیزل و نقش‌جهان باشد اما چمن ورزشگاه هموار نیست و انتظار ما برآورده نشد. هرچند اعلام شده به مرور زمان کیفیت زمین چمن مناسب می‌شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته