دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 16:46
در گفت‌و‌گو با آنا

میرشاد ماجدی: به دنبال زدن قلعه‌نویی هستند

سرپرست تیم استقلال تهران گفت: انتقاد اگر نباشد که پیشرفت حاصل نمی شود، اما متاسفانه تا امروز هر چقدر دوستان مصاحبه کرده اند، مغرضانه بوده است.
کد خبر : 15330

میرشاد ماجدی در گفت و گو با آنا، در خصوص شرایط استقلال گفت: یکی از مسائلی که دراین فصل دست از سر ما بر نداشته اخبارهای غیر واقعی بود. مثلا در مورد آرش برهانی، پزشک تیم ما معتقد است که سرما خورده و نباید روی نیمکت بنشیند، اما خبرسازان این اتفاق را به گونه ای که می خواهند منتشر می کنند.


سرپرست استقلال در ادامه به بازی آتی آبی‌پوشان با صبا اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا در بازی با صبا به پیروزی برسیم. این مسابقه هم مثل سایر بازی‌های استقلال سخت و دشوار است. تیم ها دیگر به هم باج نمی دهند. لیگ برتر مثل سال‌های گذشته نیست که بخواهیم نتایج آن را از قبل پیش بینی کنیم.


سرپرست آبی ها با اظهار نظر فنی جلال چراغپور که به ضعف‌های استقلال اشاره کرده بود، گفت: بحث فنی را آدم با جان و دل می پذیرد. انتقاد اگر نباشد که پیشرفت حاصل نمی شود، اما متاسفانه تا امروز هر چقدر دوستان مصاحبه کرده اند مغرضانه بوده است. این دوستان به دنبال زدن قلعه نویی هستند و می خواهند برای تیم مشکل درست کنند. کسی نیست به این افراد بگوید شما اگر با کسی مشکل دارید حق ندارید به دلخوشی مردم ضربه بزنید. اسقلال و پرسپولیس هم دلخوشی مردمند و هم تفریح آنها. خدا را خوش نمی آید که اینگونه دل مردم را بشکنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته