دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1395 - 08:34
مهران حاتمی در گفت و گو با آنا؛

وضعیت تیم ملی بسکتبال ایده‌آل نیست/ حریفان جدی در مسابقات غرب آسیا داریم

سرمربی تیم بسکتبال گفت: نمی‌توانم بگویم شرایط تیم ملی پیش از مسابقات غرب آسیا ایده‌آل است اما جای نگرانی نیز وجود ندارد.
کد خبر : 153284

مهران حاتمی که به تازگی هدایت تیم ملی بسکتبال را برعهده گرفته است در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال در آستانه رقابت‌های غرب آسیا گفت: «‌ما برای این مسابقات شروع خوبی نداشتیم چرا که اسامی تیم ملی از مدت‌ها قبل برای حضور در این رقابت‌ها ار طرف بائرمن به فدراسیون اعلام شده بود و به همین دلیل ما برای اضافه کردن نفرات جدید کار سختی داشتیم اما تا آنجا که توانستیم بازیکنانی که شایسته بودند و از نظر قدرت بدنی شرایط خوبی داشتند به اردو دعوت کردیم.»


وی افزود: «‌البته برخی جوانان هم شایستگی حضور در تیم‌ملی را داشتند و در لیگ‌برتر هم عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند اما متاسفانه نتوانستیم آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.»


حاتمی در مورد آمادگی جسمانی ملی پوشان اظهار کرد: «‌نمی‌توانم بگویم شرایط تیم ملی ایده‌آل است اما جای نگرانی وجود ندارد و بازیکنان خوبی در اختیار داریم به‌هر حال بازیکنان در کوران مسابقات لیگ بودند و از نظر بدنی شرایط خوبی دارند. هدف ما هم بیشتر بر روی مرور سیستم های دفاعی و حمله ای است. در حال حاضر تا پایان مسابقات غرب آسیا هدایت تیم ملی برعهده من است و اگر قرار بر این باشد که همکاری‌ام را ادامه بدهم به طور حتم از بازیکنانی در ترکیب تیم ملی استفاده خواهم کرد که شایسته باشند و به خوبی بتوانند تیم ملی را به موفقیت برسانند.»


سرمربی تیم بسکتبال در مورد مسابقات غرب آسیا و شرایط تیم ها اظهار کرد: «‌کار بسیار سختی پیش رو داریم. تیم بسکتبال اردن با توجه به امتیاز میزبانی که دارد یکی از حریفان قدرتمند ما محسوب می‌شود. تقریبا تیم‌هایی که در مسابقات آسیا چلنچ ایران شرکت کردند در این رقابت هم حضور دارد. تیم لبنان و عراق هر کدام چند بازیکن خارجی در اختیار دارند. همه این تیم‌ها مقابل تیم ایران با انگیزه ظاهر می‌شوند و به همین دلیل ما باید مقابل آنها به خوبی بازی کنیم و بجنگیم.»


حاتمی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: «‌تمام انرژی و تمرکز ما برای مسابقات غرب آسیا است و با توجه به اینکه بازیکنان کلیدی خود مانند حامد حدادی را هم در اختیار نداریم کار بسیار سختی پیش رو داریم. امیدواریم که بتوانیم این مسابقات را با موفقیت سپری کنیم و سهمیه کاپ آسیا و جام جهانی را کسب کنیم.»


به گزارش آنا، تیم ملی بسکتبال ایران نهم بهمن راهی اردن می‌شود و از دهم این ماه رقابتش در غرب‌ آسیا را آغاز می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته