دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست تیم پیکان: «منشا» فروشی نیست/ تیم‌های بزرگ تمرکزش را برهم زدند

محمدرضا طهماسبی گفت: از روزی که« منشا» با پیشنهادها باشگاه‌های دیگر روبرو شد تمرکزش را از دست داد و در 3 بازی نیم فصل دوم نتوانست برای ما خوب کار کند.
کد خبر : 153210

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پیکان تهران در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از تراکتورسازی شکست خورد تا دومین باختش را در دو هفته سپری شده از لیگ پشت سر گذارد و جایگاه‌اش را در جدول از دست دهد.


محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم پیکان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد شکست این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: «بازیکنان ما بازی خیلی خوبی مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی انجام دادند و عادلانه‌ترین نتیجه بازی هم مساوی بود. البته ما در مقابل صبای قم هم خوب کار کردیم اما متحمل شکست شدیم و این دو نتیجه باعث شد تا رتبه خودمان را در جدول لیگ از دست دهیم.»


وی در رابطه با اهداف این فصل پیکان در لیگ برتر افزود: «در حال حاضر هدف ما قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول است. اگر توانستیم کسب سهمیه هم کنیم برای ما نتیجه فوق العاده‌ای به حساب می‌آید، در غیراین صورت ناراحت نمی‌شویم. از این مساله خوشحالیم که بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردیم که می توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.»


ظهماسبی در مورد پیشنهادات چند باشگاه لیگ برتری برای جذب «گاودین منشا»بیان کرد: «ما با جذب «منشا» نشان دادیم که با پول کم هم می توان بازیکنان باکیفیت خارجی را به فوتبال ایران آورد. قرارداد منشا با پیکان 110 هزار دلار است. البته «منشا» از روز اولی که به پیکان آمد اینقدر بازیکن خوب نبود و این باشگاه پیکان و کادر فنی بودند که «منشا» را تبدیل به یکی از آماده‌ترین مهاجمان لیگ کردند.»


وی ادامه داد: «از روزی که «منشا» با پیشنهادها باشگاه‌های دیگر روبرو شد تمرکزش را از دست داد و در 3 بازی نیم فصل دوم نتوانست برای ما خوب کار کند. باشگاه‌های دیگر باید در مورد نقل و انتقال بازیکنان رعایت کنند و باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان نشوند. «منشا»قطعا فروشی نیست ولی ما می خواستیم برای فصل بعد با او قرارداد ببندیم اما با این پیشنهادهای سرسام‌آور کار را برای ما سخت کردند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان منشا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته