دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1395 - 13:27

علت فوت سه جانباخته پلاسکو اعلام شد

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: سه جسد کشف شده اخیر دچار فساد نعشی شده و به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند.
کد خبر : 153178

به گزارش گروه رسانه‌های‌ دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، محمد شهریاری گفت: پس از اینکه شب گذشته سه جسد جدید کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد، بنده به عنوان نماینده دادستان در پزشکی قانونی حاضر شدم که بررسی و معاینه اجساد نشان می‌دهد تمام اجساد دچار فساد نعشی و به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند.


وی درباره شایعاتی مبنی براینکه این افراد پیش از این زنده بودند و با ارسال پیامک خانواده‌های خود را در جریان سلامتی خود گذاشته‌اند، گفت: طبق آزمایشات انجام شده این موضوع کذب محض است و زمان فوت این افراد دقیقا بعد از ریزش آوار بوده است.


براساس این گزارش، مسعود قادی‌ پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران امروز از انتقال پیکر سه نفر دیگر از جانباختگان حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: این سه پیکر لباس آتش نشانی ندارند و هویت آنها فعلا مشخص نیست.


قادی پاشا ادامه داد: اقدامات تخصصی و کارشناسی در حال انجام است و با اخذ DNA و تطبیق آن‌ها با نمونه، هویت جانباختگان احراز می‌شود.


مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران یادآور شد: پیش از این سه پیکر از شهدای آتشنشان پیدا شده بود که دو پیکر از آنها تحویل پزشکی قانونی شده بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته