دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

دست‌نشان: خوردن سه گل از «قهرمان جهان» نتیجه خوبی است!/ صنعت‌ نفت با فیروز کریمی برزیلی بازی می‌کند!

سرمربی سابق صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم صنعت‌ نفت از لحاظ آقای کریمی بهترین و تاکتیکی‌ترین تیم لیگ است و من به خودم اجازه نمی‌دهم وقتی سمتی در این تیم ندارم درباره آن حرفی بزنم.
کد خبر : 153074

حمیدرضا نقیبی، گروه ورزشی- صنعت‌نفت آبادان دیروز شکست سنگینی را در خانه برابر استقلال متحمل شد. این در حالی بود که این تیم در بازی رفت توانسته بود در ورزشگاه آزادی آبی‌پوشان پایتخت را با هدایت نادر دست‌نشان شکست دهد، مربی که نیم‌فصل جای خود را به فیروز کریمی داد آن هم به واسطه بندی در قراردادش با باشگاه صنعت‌نفت که خود دست‌نشان نسبت به آن اطلاعی نداشت.


* صنعت‌نفت بهترین پیروزی فصل استقلال را رقم زد؟


- بالاخره سرمربی تیم آقای فیروز کریمی هستند. او در مربیگری پیشکسوت است و دلایل فنی بسیار خوبی هم در پایان بازی ارائه دادند.


* نظر شما به‌عنوان مربی که صنعت‌نفت را به لیگ برتر آوردید و یک نیم‌فصل هم در لیگ برتر سرمربی این تیم بودید، چیست؟


- نظرات من اهمیتی ندارد. مهم حرف‌هایی که آقای کریمی می‌زنند. من این صحبت‌ها را دنبال می‌کنم و از گفته‌های این مربی بزرگ لذت می‌برم.


* بالاخره شما هم سالیان زیادی است در فوتبال ما مربیگری می‌کنید. حتما نظراتی دارید که ارزشمند است؟


- وقتی آقای کریمی هستند نیازی به بیان نظرات نادر دست‌نشان نیست. من قبل از بازی حرف‌های فنی کریمی را می‌شنوم، بعد بازی را می‌بینم و بعد از بازی هم نظرات فنی کریمی را می‌شنوم. درس می‌گیرم و در آینده اگر جایی مشغول به‌کار شدم از این همه تجربیاتی که از آقای کریمی یاد گرفتم، استفاده خواهم کرد.


* یعنی شما هیچ نظری در مورد باخت سه بر صفر تیم سابق‌تان ندارید؟


- وقتی آقای کریمی هستند من نباید نظری داشته باشم. او مربی است که نتایج خوبی گرفته و ما نباید تنها با یک باخت کیفیت فنی تیم او را زیر سوال ببریم. صنعت‌نفت فیروز کریمی توانست با تاکتیک‌های خوب خود صبای قم را شکست دهد. این تیم در خانه تیم پرمهره تراکتورسازی به تساوی دو بر دو رسید و امتیاز گرفت. حالا سه گل از استقلال خورده و آقای کریمی هم عنوان کرده‌اند استقلال دیروز می‌تواند قهرمان جام‌ باشگاه‌های جهان شود. خوب سه گل خوردن از قهرمان جهان نتیجه خیلی خوبی است. پیروزی در خانه تیمی که می تواند قهرمان جهان شود هم در بازی رفت اهمیتی ندارد. این تیم صنعت‌ نفت از لحاظ آقای کریمی بهترین و تاکتیکی‌ترین تیم لیگ است و من به خودم اجازه نمی‌دهم وقتی سمتی در این تیم ندارم درباره آن حرفی بزنم.


* در این بازی تماشاگران بیش از اندازه به حسن هوری توهین کردند. او که روی گل‌ها مقصر اصلی نبود؟


- من درون ورزشگاه نبودم که بدانم به چه دلیل این توهین‌ها صورت گرفته است ولی ما بعد از بازی آخر تیم در نیم‌فصل اول مقابل گسترش‌فولاد شاهد جو مناسبی از سوی تماشاگران نبودیم.


* صنعت‌ نفت با فیروز کریمی می تواند رتبه‌ای تک رقمی در پایان فصل به‌دست آورد؟


- 100 درصد. تیمی که بتواند در خانه تراکتورسازی مساوی کند بدون تردید کسب رتبه‌ای تک رقمی برایش بسیار آسان است. این تیم الان جایگاه مطمئنی در جدول دارد و آرزوی تیم‌های پدیده، صبای‌قم، سیاه‌جامگان و سایپا حضور در جایگاه فعلی صنعت‌نفت است. آن هم در شرایطی که این تیم پس از سال‌ها به لیگ برتر آمده است. در نیم‌فصل هم کاری که برای ما انجام نشد را برای آقای کریمی انجام دادند و بازیکنان خوبی را به فهرست نهایی تیم اضافه کردند. سرمربی تیم هم معتقد است صنعت‌نفت باید برزیلی بازی کند و امروز این اتفاق افتاده است و تیمی که برزیلی بازی می‌کند لایق بهترین‌هاست. آرزو می‌کنم مردم آبادان به آنچه استحقاقش را دارند برسند.


* مطالبات خود را از باشگاه صنعت‌نفت دریافت کردید؟


- متاسفانه نه، هنوز پولی نگرفتم. آقای عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه باید زحمت بکشند و حق‌وحقوق من را پرداخت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته