دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1395 - 16:52

استاندار قم: مسئولان باید از ظرفیت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی بهره ببرند

استاندار قم با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی در توسعه و رشد متوازن گفت: مدیران استان بایستی از ظرفیت های وزارت خارجه برای تحقق این مهم تلاش کنند.
کد خبر : 153002

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار فریدون حق بین مدیر کل دفتر هماهنگی و راهبرد امور اقتصادی وزارت خارجه طی سخنانی با اشاره به توافق ایران با کشورهای گروه 1+5 اگفت: این توافق نقش مهمی در بسترسازی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور ایجاد نموده است.


استاندار قم به بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت مهم در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: جذب سرمایه گذاری خارجی عامل مهمی در رشد و توسعه ی متوازن بوده و در جهت تحقق اهداف دولت در مسئله اقتصاد بسیار راهگشا است.


وی ظرفیت های استان قم در مباحث مختلف از جمله فناوری، شهرک های صنعتی و صنعت تورسم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اگر در قالب برنامه ی مشترک با وزارت امور خارجه در این زمینه همکاری داشته باشیم، می‌توانیم در جذب سرمایه گذاران خارجی موفق تر عمل کنیم.


نماینده عالی دولت در استان در ادامه با تاکید بر ضرورت شفاف سازی روند سرمایه گذاری یادآور شد: مسئولان استان پروژه های مهم را جهت واگذاری به بخش خصوصی داخلی و سرمایه گذاران خارجی احصاء نموده اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته