دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای نمایش «مجنون‌تر از مجنون» در تماشاخانه همای سعادت

تماشاخانه «همای سعادت» چهارم بهمن در چهارمین روز از آغاز سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان نمایش «مجنون‌تر از مجنون» است.
کد خبر : 152992

به گزارش گروه فرهنگی آنا، نمایش «مجنون‌تر از مجنون» به قلم و کارگردانی سوگند فیروزی و با اجرای آرش علیقلیان، رکسانا فیروزی، علیرضاصمدزاده، محمدمحسن مسیحا و سوگند فیروزی در بخش به‌علاوه فجر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.


در خلاصه «مجنون‌تر از مجنون» آمده است: فرهاد برای رسیدن به شیرین، لیلی را دربند می‌کشد به تصور اینکه مجنون شیرینش را ربوده است.


فرهاد کوه‌کن دیگر کوه نمی‌کند و برای خسرو تابوت می‌سازد. در این نمایش شخصیت‌های داستان به دلیل خاک گرفته شدن کتاب‌های نظامی توسط مردم، به جان هم می‌افتند.


«مجنون‌تر از مجنون» که آبان و آذر 1395 اجرا شد، دوشنبه در دو سانس 16 و 18 در «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱، طبقه چهار، واحد ۵ میزبان نگاه علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.



از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به تهیه‌کننده آیت فیروزی، سعید دولتی مشاور کارگردان، متین زرین نگار دستیار کارگردان و منشی صحنه، رکسانا فیروزی و رضا مشهدیزاد اجرای گریم، محمودرضا محمدی نقال و خواننده، شایان علمی نوازنده سه تار و مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته