دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1395 - 15:46
یکصد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه (7):

واکنش اژه‌ای به یک خبرنگار: خدا کند سوالتان 50 میلیونی نباشد

سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به سوال یکی از رسانه‌ها گفت: شما حق ندارید هر سوالی را بپرسید و این سوالی که پرسیدید شنیده‌ام که عنوان شده است هر کس از من بپرسد ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کند.
کد خبر : 152955

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه گفته شده 10 نفر لباس شخصی پس از ورود به یک واحد آموزشی واقع در خیابان شریعتی، مدیرعامل و مدرس آن را دستگیر و لباس بر سر آنها می‌کشند و کلت بر سر آنها گذاشته و آنها را مجبور به اعتراف می‌کنند، اظهار کرد: این سوال را یکی از افرادی که بعضی وقت‌ها در این نشست‌ها حضور پیدا می‌کند به من اطلاع داد که به او پیشنهاد شده است که اگر چنین سوالی را از اژه‌ای بپرسید 50 میلیون تومان دریافت می‌کنید، خدا کند که شما جزو آن افرادی نباشید که این 50 میلیون تومان را بگیرید.


وی افزود: اصلا مگر شما آنجا بودید و می‌دانید که چنین اتفاقی افتاده است. آیا مگر می‌دانید اصلا آنها حکم داشتند یا نداشتند؟ آیا مگر می‌دانید که افراد تفهیم اتهام شدند یا نشدند؟ در حالی که شما یک چیزی را شنیدید و ندیدید و اصلاً درست نیست چنین سوال‌هایی را بدون مستندات و اطلاعات دقیق و کامل مطرح می‌‌کنید.


سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه هر رسانه باید برای خود احترامی قائل شود و هر سوالی را نپرسد و مثل همان مَثَل گندم نخوردیم ولی دیدیم دست مردم، است، گفت: این سوال شما کاملا کذب است.


محسنی اژه‌ای با خطاب قرار دادن خبرنگار مربوطه پرسید، این سوال را چه کسی به شما گفته است که از من بپرسید و وقتی خبرنگار عنوان کرد مدیرمسئول چنین دستوری داده است، ادامه داد: جلسه بعد حتماً بگویید مدیرمسئولتان نیز همراه شما بیاید کما اینکه به دادستان می‌گویم حتما این مساله را دنبال کند. شاید آن مدیرمسئولتان پیشنهاد 50 میلیون تومانی دریافت کرده که چنین سوالی از من بپرسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته