دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1395 - 10:39
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو در مقبره شهدای منا تدفین می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو در مقبره شهدای منا تدفین می‌شوند، عنوان کرد: در صورت تمایل و پذیرش خانواده‌های شهدای آتش‌نشان، بنیاد شهید خدمات‌رسانی خاصی را برای این خانواده‌ها خواهد داشت.
کد خبر : 152818

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از محل حادثه ساختملان پلاسکو اظهار کرد: اقدامی که آتش‌نشانان برای این حادثه انجام دادند بی‌نظیر بوده و باید در تاریخ ثبت شود زیرا این افراد جان مردم را نجات دادند اما خود در زیر خاک محبوس ماندند.


وی با بیان اینکه بنیاد شهید آتش‌نشانانی را که در این حادثه جان خود را از دست دادند شهید محسوب می‌کند، ‌بیان کرد: شرایط آتش‌نشانانی که در این حادثه شهید شدند با سایر آتش‌نشانان که در حادثه‌های دیگر جان خود را از دست دادند، بسیار متفاوت است و اگر خانواده افراد تمایل داشته باشند ما اجساد این شهدا را در مقبره شهدای منا دفن خواهیم کرد.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: ‌در حادثه منا ما برای شهدا شرایط و ضوابط خاصی را قائل شدیم که برای این افراد نیز اگر مسئولان و خانواده‌های شهدا تمایل داشته باشند خدمات‌رسانی ویژه‌ای خواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته