دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 12:12
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

پیشرفت 40 درصدی احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت

میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن از پروژه ساختمان در حال احداث دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن وشفت بازدید کرد.
کد خبر : 15280

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بازدید که مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و دست اندرکاران پروژه ساختمان اداری و آموزشی این واحد دانشگاهی، فرماندار فومن را همراهی می کردند، مومنی زاده در جریان روند اجرای این پروژه از نزدیک قرار گرفت.


نماینده دولت در فومن با بیان اینکه وجود فضای مناسب عمرانی نیاز اساسی برای طالبان علم و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی این منطقه است، گفت: با گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی این نیاز بیشتر احساس می شود و مدیران این واحد دانشگاهی به خوبی در جهت رفع این مهم اهتمام دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در حاشیه این بازدید به خبرنگار آنا گفت: اکنون عملیات اجرا و احداث ساختمان اداری و آموزشی این واحد دانشگاهی 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این ساختمان با شش هزار و 200 مترمربع زیربنا در چهار طبقه و در قالب دو بلوک در حال احداث است.


وی میزان اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه عمرانی را بیش از 70 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: اکنون اسکلت بلوک اول و دوم و سقف بلوک اول به اتمام رسیده و عملیات دیوار چینی و سیمان کاری به صورت همزمان در حال اجرا است.


ملکی چوبری ابراز امیدواری کرد، علی رغم وضعیت آب و هوایی در استان گیلان، عملیات احداث این ساختمان که مشکلات اساسی اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت را رفع می کند، بر اساس قرارداد با پیمانکار تا پایان سال جاری به اتمام برسد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اعتبار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته