دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1395 - 11:05
با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی؛

زنگ هوای پاک در مدارس سما مشهد نواخته شد

همزمان با فرارسیدن هفته هوای پاک، مراسمی با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی در دبیرستان دخترانه دوره اول و دوم سما 6 مشهد برگزار شد و زنگ هوای پاک به صدا درآمد.
کد خبر : 152766

به گزارش خبرنگار آنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در جمع دانش آموزان و مسئولان مدارس سما مشهد با تسلیت وقوع فاجعه تلخ ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشانان فداکار و تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه مدارس سما، محیط زیست را موضوعی پراهمیت دانست.


حمید صالحی افزود: ارتباط برقرار کردن با محیط زیست امری دوجانبه است و باید همه ما در حفاظت از محیط زیست تلاش کنیم.


وی با طرح این سوال از دانش آموزان که بهترین هدیه‌ای که در آینده به فرزندان خود می‌دهند چه چیزی است، بهترین هدیه به آیندگان را هوای پاک دانست و با بیان اینکه اگر همه طوری بیندیشند که فعالیت هایشان به محیط زیست صدمه نزند، می توان آنها را سمایی اعلام کرد، از دانش آموزان خواست در این امر مهم کوشا باشند.



در ادامه زنگ هوای پاک به صورت نمادین از سوی یکی از دانش آموزان به صدا درآمد تا به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، دانش آموزان خود متعهد شوند که در حفظ هوای پاک همکاری کنند.


در پایان این مراسم بیانیه هوای پاک که به امضای جمعی از دانش آموزان سما رسیده بود، قرائت و به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی اهدا شد.


در این مراسم معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد و رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته