دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

1 + 5 اسباب بازی مورد علاقه بچه‌ها و بزرگ ترها

شاید شمایی که تا الان به این موضوع فکر نکرده اید با خواندن و دیدن این اسباب بازی ها، به فکر خرید حداقل یکی از آن ها برای فرزندتان بیفتید و خودتان هم برای ساعتی در روز همبازی او شوید.
کد خبر : 152744

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه خراسان نوشت: پیشنهاد می کنیم این قسمت را از دست ندهید چون ممکن است یکی از بهترین اسباب بازی های رویایی دوران کودکی تان را بینشان ببینید.




ماشین دیوانه کنترلی

همیشه وسایل کنترلی از محبوب ترین اسباب بازی های پسر بچه هاست که معمولا پدرها هم عاشق بازی کردن با آن هستند مخصوصا این ماشین که با چرخ های بزرگ آبی رنگش و قابلیت حرکت به جلو و عقب و چرخش 360 درجه، از سخت ترین موانع هم عبور می کند. این ماشین کنترل از راه دور، یکی از بهترین سرگرمی ها برای هنگامی است که روی مبل نشسته اید.

قیمت: از 35 تا 150 هزار تومان




ماکت فلزی ماشین های واقعی

 بسیاری از پسربچه ها در همه جای دنیا از همان روزهای آغازین زندگی ماشین باز می شوند و هنگام حرکت دادن اسباب بازی هایشان صدای موتورش را در می آورند. این عشق و علاقه در نوجوانی به خرید و چسباندن پوستر ماشین های مدل بالا و در بزرگسالی به تهیه کلکسیون ماکت خودرو منجر می شود.

 قیمت: از 40 تا 500 هزار تومان




عروسک نرم پشمالو

بیشتر دختر خانم ها به عروسک و دنیای رنگی آن، علاقه دارند؛ ریشه این علاقه، تمایل آن ها به ازدواج و بچه داری است. تقریبا همه بچه ها تمایل دارند که همیشه همراه خود یک عروسک داشته باشند. این وابستگی از چهار ماهگی در کودک شروع می شود و وقتی کودک کمی بزرگتر می شود عروسک باعث تسلی خاطر و آرامش او خواهد شد. کودک همیشه دوست دارد عروسک مورد علاقه اش را خودش انتخاب کند و به او غذا بدهد تا به تصور خودش عروسکش بزرگ شود. در واقع با این کار می خواهد رفتار مادرش را تقلید کند و حس غریزی اش را پرورش دهد. دختر بچه ها هر چه بزرگ تر می شوند به حس مادری و داشتن فرزند علاقه بیشتری نشان می دهند و همین امر دلیل علاقه خانم ها به عروسک است.

قیمت: از40 تا 600 هزارتومان



تفنگ

بسیاری از بزرگ ترها با وجود مطالبی که در مورد خشونت های ناشی از استفاده از تفنگ گفته می شود، هنوز علاقه دارند تفنگ بازی کنند. آن ها دوست دارند با انواع تفنگ ، از تفنگ های کمری گرفته، تا تفنگ های آبپاش بازی کنند. اغلب این بزرگ ترها، در کودکی، با کاغذ، چوب و وسایل دیگر برای خودشان تفنگ درست می کردند. شاید یکی از دلایل علاقه به تفنگ بازی، احساس قدرتی باشد که به آن ها القا می شود. آن ها در حالت عادی احساس ناتوانی دارند ولی وقتی تفنگی دردست می گیرند ، احساس قدرت می کنند و می توانند به دیگران امر و نهی کنند. تفنگ ها چند مدل هستند، بعضی هایشان فقط سر و صدا دارد، اما بعضی مدل ها تیرهای ژله ای مخصوص و دوربین هم دارد و هدفگیری با آن ها، تجربه ای نزدیک به واقعیت است.

قیمت: از 15 تا حدود 120 هزار تومان



هلی‍کوپتر کنترلی

رادیو کنترل ها، فقط اسباب بازی مورد علاقه بچه ها نیستند و بزرگ ترها هم به این بازی ها علاقه مند هستند. این که بچه ها از کودکی آرزوی خلبان شدن را دارند شاید بی ارتباط با علاقه به این اسباب بازی دوست داشتنی نباشد.

قیمت: از40 تا 200 هزار تومان






مورد ویژه : بشقاب پرنده و کوادکوپتر

چیزی شبیه پهباد که این روزها خیلی محبوب شده به خصوص برای بزرگ ترها، هم تفریح است هم می توان با به پرواز درآوردنش از نمای بالا عکس و فیلم تهیه کرد. بیشتر کوادکوپترها قابلیت فیلمبرداری ندارند مگر این که ریسک کنید و با کمی خلاقیت یک دوربین را به آن متصل کنید و به هوا بفرستید اما مدل هایی هم هست که جای مخصوص برای دوربین و حتی در موارد بسیار پیشرفته خود دوربین را هم دارند.

قیمت: از 170 تا حدود 600 هزار تومان


انتهای پیام/

برچسب ها: اسباب بازی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب