دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از واحد آبادان

دکتر شهرام لک دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد آبادان حضور یافت و از نزدیک در جریان اهم فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی این واحد دانشگاهی قرار گرفت.
کد خبر : 152656

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با قدردانی از اقدامات انجام شده واحد آبادان گفت: «همه ارکان کشور با ارتحال نابهنگام هاشمی رفسنجانی دچار اندوه شدید شدند به طوری که مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی که به همین مناسبت صادر کردند، ارتحال ملکوتی فقدان هاشمی -که آغاز همدلی و همکاری با وی را پنجاه و نه سال برشمرد - را سخت و جانکاه دانست.


لک افزود: «همه ما باید تلاش کنیم مسیر و اهداف این عالم فرهیخته و بی نظیر را در تمام امور اجرایی کشور را پیگیری و محقق سازیم. وی در تمام مراحل زندگی سعی کرد انقلاب اسلامی، رهبری و مردم را در راس امور کاری و زندگی خود مدنظر قرار داده و ثمره این تفکر ناب هم قدرشناسی عظیم همه اقشار جامعه در مراسم خاکسپاری وی کاملا نمود داشت.»


وی دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از فرزندان انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: «این دانشگاه با کمک یک میلیون تومانی امام خمینی (ره) و با فکر و هدایت آیت الله هاشمی (ره) راه اندازی شد. امروز ما میراث داران این شجره طیبه هستیم و باید تلاش کنیم به بهترین وجه امور اجرایی دانشگاه را با بیانات مقام معظم رهبری و هاشمی هماهنگ کنیم.»


دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این بازدید که با همراهی رئیس واحد آبادان از قسمت‌های مختلف انجام شد از نزدیک با انجام بازدید از پروژه های عمرانی و برگزاری منظم امتحانات ابراز خرسندی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته