دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

بهادر عبدی: بازیکنان نفت برای برد مقابل استقلال لحظه‌شماری می‌کنند/ در پیکان به بن‌بست رسیدم

بازیکن صنعت نفت گفت: در پیکان شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم پیشرفت کنم و هر چقدر هم بیشتر تلاش می‌کردم نمی‌توانستم به خواسته‌ام برسم.
کد خبر : 152652

بهادر عبدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جدایی‌اش از پیکان و پیوستنش به صنعت نفت گفت : «من حدود 10 سال است که به طور حرفه‌ای در فوتبال حضور دارم و در هر تیمی هم که حضور داشتم سعی کردم یکی از بهترین‌های آن تیم باشم اما در پیکان شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم پیشرفت کنم و هر چقدر هم بیشتر تلاش می‌کردم نمی‌توانستم به خواسته‌ام برسم و به بن بست رسید بودم.»


وی ادامه داد: «البته اتفاق ناگواری که حدود 5 ماه پیش برای من افتاد در روحیه من تاثیر زیادی داشت. من دعا می‌کنم که این اتفاق برای دشمن انسان هم نیفتد. در نقل و انتقالات نیم فصل با پیشنهاد فیروز کریمی برای بازی در نفت آبادان مواجه شدم. من همیشه دوست داشتم با فیروز خان کار کنم. چرا که یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و به همین دلیل به صنعت نفت پیوستم.»


بازیکن نفت آبادان در رابطه با بازی هفته هجدهم این تیم مقابل استقلال تهران بیان کرد: «بازی مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است. اما صنعت نفت بازیکنان باانگیزه‌ای دارد که برای بازی مقابل استقلال از روحیه بالایی برخوردار هستند و برای برد لحظه شماری می‌کنند. به طور حتم استقلالی‌ها هم در بازی مقابل ما دنبال کسب پیروزی هستند و این مساله کار را برای ما سخت می‌کند.»


عبدی در خصوص کسب نتایج خوب نفت آبادان از زمان روی کار آمدن فیروز کریمی گفت: «ما در دو هفته نخست لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردیم. فیروز کریمی مربی بوده که همیشه حس برنده بودن را در شاگردانش بوجود آورد. در صنعت نفت هم با صحبت‌هایی که در تمرین انجام می‌شود روحیه و انگیزه بازیکنان برای برد زیاد می‌شود و امیدوارم در پایان فصل هم در جایگاه خوبی جای بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته