دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1395 - 17:09

رویدادهای دانشگاهی؛ اخباری از واحدهای صوفیان، اسکو، نطنز و شیروان

دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان با شور و علاقه زیاد در کارگاه آشنایی با نرم افزار سیستم اطلاعات مدیریت یکپارچه تکرو سیستم شرکت کردند.
کد خبر : 152542

به گزارش آنا، در این کارگاه آموزشی که بصورت عملی برگزار شد با توجه به شاغل بودن اکثر دانشجویان در سازمان های دولتی و خصوصی، افزون بر آشنایی با نحوه کارعملی با نرم افزار مدیریتی و مالی به بررسی ایرادها و مشکلات سیستم های موجود در بازار پرداختند و راه حل های عملی و کاربردی ارائه شد. جلسه بصورت پرسش و پاسخ با بحث و بررسی در موضوعات مختلف مالی و گزارش‌های مدیریتی و ... ادامه یافت.


این دوره آموزشی طبق برنامه ریزی های انجام شده با گروه حسابداری و دفتر توانمندسازی آموزش های کاربردی به شرکت کنندگان در این دوره گواهی حضور صادر خواهد شد و طبق قرارداد منعقده مبلغ مورد توافق با شرکت تکرو سیستم و درآمد حاصل از برگزاری دوره های کوتاه مدت دانش بنیان تحت عنوان درآمدهای غیر شهریه ای به حساب دانشگاه منظور شد.


کسب مدال برنز مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی


دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان غلامرضاتختی به صورت تیمی نشان برنز را کسب کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلال علیزاده دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی واحد شیروان در سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی موفق شد در کشتی‌های خود پیروز میدان باشد و به دلیل اینکه مسابقات به صورت تیمی ارزیابی می‌شد، پس از خراسان رضوی و روسیه مقام سوم را کسب کرد.


در این دوره مسابقات 13 تیم شرکت کرده بودند که از بین آنها ده تیم از کشورهایی چون روسیه، آمریکا، قزاقستان، بلاروس و .. حضور داشتند.


جلال علیزاده با 26 سال سن در رده سنی بزرگسالان، وزن 60 کیلوگرم و در تیم کشتی پهلوانی تیم الف کشور در این دوره مسابقات بین المللی و به عنوان تنها نماینده اعزامی از دانشگاه آزاد اسلامی شیروان شرکت کرده است.


بازدید از سالن امتحانات


دکتر ناصر مسعودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو به همراه معاونان خود از سالن امتحانات بازدید کرد.


در این بازدید مسعودی با بررسی کمی و کیفی برگزاری امتحانات به گفت‌وگو با چند نفر از دانشجویان پرداخته و نظرات آنان را نیز شنید.


وی در پایان بازدید از مسئولان برگزاری امتحانات تشکر و قدردانی کرد.



بازدید نماینده نطنز از دانشگاه آزاد اسلامی


امروز نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز بازدید کرد.


صفاری از روند آماده سازی ساختمان خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز که توسط خیران در حال تکمیل و تجهیز است نیز بازدید کرد.


رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی با تشکر از مسئولان دانشگاه و ابراز خرسندی از رشد و توسعه دانشگاه، برای توسعه هرچه بیشتر این مجموعه آموزشی شهرستان به ویژه تاکید بر راه اندازی پارک های دانش بنیان قول همکاری و مساعدت داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته