دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با برنامه «چارگوش»:

رستاک: آدم تلخی هستم

رستاک، خواننده پاپ در برنامه «چارگوش» حضور پیدا کرد و درباره زندگی شخصی و فعالیت های حرفه ای خود گفت. «چارگوش» به طور اختصاصی از سایت آپارات پخش می شود. 
کد خبر : 152540

به گزارش گروه فرهنگی آنا، این خواننده جوان با بیان اینکه ترانه‌هایش عامه پسند نیست و همه مردم آهنگ‌های او را نمی‌شنوند گفت: «گسترش مخاطب اصلا اتفاق بدی نیست اما نه به هر قیمتی. من هرکاری نمی‌کنم که مردم در ماشین هم آهنگ‌های من را گوش بدهند.»


او که یکی از علاقمندان رضا عصار است از آرزوی خود مبنی بر همکاری و برآورده شدن آرزوی خود گفت: «خیلی دلم می‌خواست موسیقی بسازم و علیرضا عصار بخواند. سه، چهار کار از من انتخاب کردند که یکی از آنها در آلبوم آخر علیرضا عصار با فواد حجازی منتشرشد.»


«پاییز سال بعد» یکی از پرطرفدارترین قطعه‌های رستاک است. او درباره این قطعه توضیح داد: «دوستان به من می گفتند این قطعه را منتشر کن تا اینکه این کار را کردم و بدون موزیک و ویوئو تبدیل به یکی از محبوبترین کارهای من شد.»


این خواننده پاپ با اشاره به خصوصیات اخلاقی خود گفت: «بسیار آدم کم حرف و درونگرایی هستم و در نگاه اول آدم نچسب و تلخی به نظر می رسم که شاید به دلیل خجالتی و دورنگرا بودنم باشد.»


برنامه «چارگوش» به کارگردانی مهرداد شاملو و بهروز داودی، تهیه کنندگی آنتن استودیو و با اجرای علی اوجی هر شنبه روی سایت آپارات قرار می گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته