دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا؛

مرتضی محصص: جنگ فوتبال ایران مقابل قطر است، نه بین دو مربی/ اختلاف برانکو و کی روش سلیقه‌ای است

 رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: اختلاف بین کی روش و برانکو سلیقه ای است و نباید به این مسائل دامن زد.
کد خبر : 152517

مرتضی محصص کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره اختلافاتی که بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس به وجود آمده‌ است، گفت: «‌جنگ فوتبال ایران روز سوم فرودین ماه سال 96 است که تیم ایران باید مقابل قطر به میدان برود و جواز حضور در مسابقات جام جهانی را به دست بیاورد.»


وی افزود: «‌این مسائل را من در فوتبال ایران تنها سلیقه شخصی می دانم و به نظرم ریشه‌ای و عمیق هم نیست. متاسفانه جو رسانه‌ها باعث شده است که به این موضوع بیشتر از حد پرداخته شود. در مسابقات لیگ برتر با اینکه تعطیلات بر روند کارها تاثیر گذاشته بود، اما همه تیم‌ها به خاطر منافع تیم ملی کوتاه آمدند. اما امروز با یک انتقاد و جریان سازی در سالی که فوتبال ایران باید تنها به فکر صعود باشد، به مسائل دیگر توجه می‌شود.»


این کارشناس فوتبال ایران در ادامه بیان کرد: «‌مسئولان فدراسیون تنها کاری که می توانند در این شرایط انجام دهند این است که شرایط را آرام کنند و به فکر تعامل بین این دو مربی باشند. چرا که آنها اختلاف سلیقه با یکدیگر دارند. از طرفی موضوعی که برای ما اهمیت دارد موفقیت تیم ملی کشورمان است و نباید منافع ملی را به خطر بیاندازیم.»


رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: «‌به نظرم این موضوع تا چند روز آینده حل می شود و فدراسیون هم تعامل بین این دو مربی برقرار می کند برای همه ما منافع ملی اهمیت دارد و به طور حتم کی‌روش که خودش تیم را به این مرحله رسانده حساسیت بیشتری دارد. تیم ایران یک سال است که هیچ گونه شکستی در کارنامه خود ندارد و نباید اجازه دهیم به دلیل مسائل پیش پا افتاده فوتبال ما در این مقطع حساس به مشکل بربخورد. امیدوارم فوتبال ملی و باشگاهی ما در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا به آرامش برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته