دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1395 - 08:58

رویدادهای دانشگاهی؛ اخباری از واحدهای لاهیجان، اشکذر، خرمشهر و داریون

دانشجوی دکتری رشته ریاضی کاربردی با گرایش آنالیز عددی ورودی سال ۱۳۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، موفق به دفاع از رساله خود شد.
کد خبر : 152430

به گزارش خبرنگار آنا، شعله یعقوبی دانشجوی دکتری رشته ریاضی کاربردی با گرایش آنالیز عددی ورودی سال ۱۳۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، موفق به دفاع از رساله خویش با عنوان «تقریب سازی جواب معادلات دیفرانسیل تأخیری از مرتبه کسری» با راهنمایی دکتر بهروز پارسا مقدم و استاد مشاور دکتر کریم ایواز شد.


تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی


بنابر اعلام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد اشکذر تا ساعت 24 روز شنبه، دوم بهمن تمدید شد.


تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری که به مصاحبه دعوت شده اند و تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی به شرط این که در مراحل قبلی آزمون در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود، ثبت نام نکرده باشند می توانند حداکثر در بیست رشته محل دانشگاه انتخاب رشته کنند.


همه متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه دوم بهمن به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیazmoon.org مراجعه کنند. زمان اعلام نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت، هفته اول بهمن است.


مجلس بزرگداشت بنیانگذار فقید دانشگاه آزاد اسلامی در اشکذر


به مناسبت رحلت جانگداز شادروان، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم بزرگداشت از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در مسجدالرضای اشکذر برگزار شد.


این مراسم با حضور باشکوه مردم و مسئولان شهرستان اشکذر، امام جمعه، فرماندار و شهردار اشکذر برگزار شد و سخنرانان درباره شخصیت و مبارزات هاشمی در دوران قبل از انقلاب و همکاری آن مرحوم با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در زمان پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران پس از آن و خاطراتی از وی مطالبی بیان کرد.


بازدید رئیس واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس از محل برگزاری امتحانات


رئیس واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس از محل برگزاری امتحانات پایان ترم بازدید کرد و در جریان نحوه برگزاری امتحانات قرار گرفت و بر برگزاری قانونمند و منظم امتحانات تاکید کرد.


دکتر مهدی بصیرت در این بازدید سرزده با برخی از دانشجویان درباره میزان رضایتمندی آنان از برگزاری امتحانات، طرح سوالات، محل برگزاری و سایر مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.


بصیرت با بیان اینکه همه امکانات لازم برای برگزاری امتحانات این دانشگاه با بهترین شرایط و در فضایی سالم فراهم شده است، گفت: «مجموعه همکاران با نهایت تلاش و همدلی و بدون چشمداشتی در امر برگزاری امتحانات مشارکت دارند که این زحمات ستودنی و قابل قدردانی است.»


تجدید میثاق با مقام شامخ و ارزشمند شهدای داریون


عالیشوندی فرماندار شیراز به همراه رجبی، اکبری، رضایی سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شیراز و مرتضی حق شناس سرپرست دانشگاه ازاداسلامی واحد داریون، مدیران کل استانی و شهرستانی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهر داریون با مقام شامخ و ارزشمند شهدای شهر داریون تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته