دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قوچان‌نژاد از الکویت رفت/ رضا در لیگ برتر توپ می‌زند؟

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان قرارداد خود را با تیم الکویت فسخ کرد.
کد خبر : 1524

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، رضا قوچان نژاد که در فصل جاری با پیراهن تیم کویتی الکویت در لیگ این کشور به میدان رفت بعد از کش‌وقوس‌های فراوان قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد.


هنوز اختلاف مسئولان کویت با قوچان نژاد مشخص نیست و فسخ قرارداد این بازیکن در حالی اتفاق افتاد که ملی پوش ایرانی عملکرد خوبی را در نیم فصل اول رقابت‌ها از خود در این تیم به نمایش گذاشت.


از سوی دیگر درخشش قوچان‌نژاد در جام ملت‌های آسیا باعث شده بود تا هواداران کویت بیش از پیش به حضور این بازیکن در تیم خود علاقمند شوند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و قرارداد گوچی فسخ شد.


هنوز مشخص نیست که قوچان نژاد برای نیم فصل دوم خود کدام تیم را انتخاب خواهد کرد زیرا در حال حاضر پیشنهاد خاصی برای وی به خصوص از اروپا مطرح نشده است.


پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در تعطیلات لیگ برتر عنوان شده بود گوچی احتمال دارد فوتبال خود را در لیگ ایران ادامه دهد و حتی از پرسپولیس به عنوان گزینه اول این بازیکن صحبت به میان آمد.


اکنون با توجه به این که زمان نقل‌وانتقالات نیز به پایان رسیده باید دید گوچی می‌تواند با استفاده از برخی تبصره‌ها در لیگ برتر بازی کند یا اینکه وی پیشنهادی از ایران دارد یا خیر؟




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته