دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1395 - 13:18

فرمانده ناجا: طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد امنیتی در محدوده پلاسکو اعلام نشده است

فرمانده ناجا با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد امنیتی در محدوده ساختمان پلاسکو گزارش نشده است، گفت: همکاران من در اطراف محل، کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به پلاسکو حضور دارند.
کد خبر : 152347

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با حضور در محل حادثه پلاسکو ضمن عرض تسلیت به دلیل وقوع این حادثه خدمت مردم و خانواده بزرگ آتش‌نشانان، اظهار کرد: امیدوارم با حضور همه مسئولین در امر امدادرسانی، تکلیف آتش‌نشانان و افرادی که در زیر آوار مانده‌اند مشخص شود.


وی با بیان اینکه همکاران بنده از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه در فرماندهی تهران بزرگ در محل حضور پیدا کردند، افزود: با حضور همکارانم در خیابان‌های منتهی به محل حادثه و همچنین محل ریزش آوار، کنترل به صورت کامل صورت گرفته است و در خصوص اقدامات امنیتی و ترافیکی دستورالعمل‌های لازم صادر شده است.


فرمانده نیروی انتظامی از مردم تقاضا کرد تا در این محل حضور پیدا نکنند و اخبار را به صورت مستقیم از رسانه‌های داخلی دنبال کنند و به اخبار رسانه‌های غیرمجاز که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود هم توجهی نداشته باشند.


اشتری با بیان اینکه همه مسئولان دست‌اندرکار از جمله ستاد بحران، نیروی انتظامی و شهرداری به تهران در تلاشند تا هرچه سریع‌تر آواربرداری به طور کامل انجام شود، گفت: در این زمینه از شب گذشته تا به امروز اقدامات موثری انجام شده و امروز هم سرعت عملیات آواربرداری افزایش پیدا کرده است و ما امیدواریم طی ساعات آینده، این اقدام سریع‌تر هم انجام شود.


اشتری با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در محدوده ساختمان پلاسکو هیچ مورد امنیتی گزارش نشده است، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم هر موردی را که مشاهده کردند، سریعا به ماموران حاضر در محدوده پلاسکو اطلاع دهند. همچنین اگر شهروندان از بستگان خود اطلاعاتی دارند، می‌توانند آن را به کلانتری بهارستان منتقل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.


وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در این منطقه عنوان کرد: از زمان وقوع این حادثه توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به چهارراه استانبول اعمال شده است.


فرمانده ناجا از افرادی که فردا برای انجام امور روزانه خود و حاضر شدن در محل کار باید به محدوده پلاسکو مراجعه کنند، خواست تا به محدودیت‌های ترافیکی توجه داشته باشند و حدالمقدور از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.


وی اعلام کرد که حضور مردم باعث کندی امدادرسانی می‌شود، بنابراین از آنها خواهش می‌کنیم شرایط امدادرسانی سریع برای امدادگران را فراهم کنند و در محل حضور نیابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته