دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هنرمندان در سوگ فاجعه پلاسکو

هنرمندان شناخته شده طی یک‌روز اخیر با انتشار تصاویر و نوشته‌هایی در صفحات مجازی خود، ضمن ابراز تاسف از فاجعه آتش‌سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو، از فداکاری آتش‌نشانان تشکر کرده و به شرافت آن‌ها درود فرستاده‌اند.
کد خبر : 152284

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، متن پیام هنرمندان به شرح زیر است:


لاله اسکندری: فاجعه ای تلخ که مردم ایران را عزادار کرد....تلخ تر از آن حضور هموطنانی که به دلیل ازدحام مانع از فعالیتهای آتش نشانان عزیز شده اند...مسئولین از مردم تقاضا کردند که محل را ترک کنند ....تا شاید آنها بتوانند آسیب دیدگان را از زیر آوار خارج کنند....بیشتر آسیب دیدگان آتش نشانان فداکار هستند...کمک کنیم تا بتواننداز این مهلکه جان سالم بدر ببرند....الهی آمین.


سارا خوئینی‌ها: امروز قلب هزاران مادر همراه با فروریختن ساختمان پلاسکو فروریخت ........مادرانی که فرزندانشان شیر مردان آتشنشان بودند !


رضا صادقی: بهـتون افتخار میکنیم شیر مردا ، براى جان و مال این مردم از جونتون گذشتین ...شرم باد اونایى رو که در هر شرایط موبایل بدست مشغول سلفى گرفتن با درد مردمشون هستن، دعا میکنم همه عزیزان زیر اوار سلامت بیرون بیان و کنار خانواده هاشون باشن ..هر روز یک اندوه تازه ، خدا رحم کنه این اخر سالى ... که البته رحمش همیشگیه.


رامبد جوان: دعا میکنیم برای سلامتی زیر آوار ماندگان حادثه ساختمان پلاسکو.


سیما تیرانداز: هیچ کلمه‌ای نمی‌تونه این فاجعه رو توصیف کنه..خدا همه این دلاورمردان رو که جان خود رو برای حفظ و امنیت هموطنانمان باختند، قرین آرامش کنه..خدا به همه بازماندگانشان صبر بده...


محمدرضا گلزار: تسلیت.


الهام پاوه نژاد: خدایا خودت حافظ و کمکشون باش... خدایا.... تروخدا دوربیناتون رو رها کنین.. عکاس و خبرنگار هست... هزارتا خبر از ازدحام مردم و نشت گاز هست! خاطراتمون... کودکی هامون...


نیکی کریمی: تاسف، تاسف، تاسف.


اشکان خطیبی: متاسفم، هم براى ساختمان پلاسکو (قدیمى‌ترین مجتمع تجار تهران) هم براى آتش نشانان از جان گذشته‌اى که زیر آوار ماندند.


همایون شجریان: بدون شرح درود بر شرافت و جسارت اینان که جان فدا کردند تا زندگى ها زنده بمانند و یادشان بماند انسان بودن را.


پرویز پرستویی: درود به شرفتان آتش نشانان عاشق و جان بر کف و غیور. تسلیت به خانواده‌های آتش‌نشانان عاشق وآرزوی سلامتی برای بازماندگان این سانحه‌ی بزرگ و تلخ


هادی حجازی‌فر: داریم یکی از دردناک‌ترین لحظات این روزها رو تجربه می‌کنیم. می‌شه گریه کرد. عصبانی شد. فحش داد. دعا کرد. آرزو کرد اما… این واقعیت ماست. بزک کردن تصویرمون فایده نداره. یه ساختمون فرسوده با یه هیات مدیره‌ی پولدار، یک شهرداری و شورای شهر که توان تخریب یه طبقه علاالدین رو ندار… حالا باز هم درباره‌ی برجام حرف بزنید. از حق هسته‌ای شدن. از دلواپسی‌ها. آقایان نه چندان محترم بس کنید، کمی هم به فکر مردم باشید. به فکر حق حیات. به فکر امکانات خدماتی. به فکر فرهنگ‌سازی. به فکر زلزله‌ی احتمالی… خدا به داد دل خانواده‌های آتش‌نشان‌ها برسه. عزای عمومی واقعی رو تجربه می‌کنیم.


حسین پاکدل: هیچ چیز نمى‌تواند عمق اندوه این آتش‌نشان‌ها را از آتشى که به جان و تن مردم و همکارانشان افتاد، نشان دهد. چه لحظه‌هاى بهت‌آورى را شاهدیم. انگار هم‌خانه‌ی ماتم شده‌ایم. در پس این چهره‌ها ماییم.


نوید محمدزاده: تسلیت به ایران، به جامعه‌ آتش‌نشان.


مصطفی کیایی: خدا به خانواده‌های این قهرمانان رحم کند. همین طور تمام کسبه‌ای که شب عیدشان سوخت و مثل آوار فروریخت. برای سلامتی آتش‌نشان‌ها و مردم زیر آوار دعا کنیم.


بهاران بنی‌احمدی: نوشتن من بین این همه عکس و نوشته‌ی دلخراش هیچ فایده‌ای نداره جز اینکه اندوه قلبی‌ام رو بیان کنم از این غم. از این همه از دست دادن سرمایه‌های انسانی و از این همه بی‌مسئولیتی و بگم بعضی‌ها چقدر شجاع‌اند! چقدر بزرگند… خدا کنه سالم برگردن.


مریم بوبانی: خدایا خدایا به تو پناه می‌بریم. خدایا فقط به مادران رحم کن. به مادرانی که با خون دل این بچه‌ها رو بزرگ کردن.


الهه حصاری: پایان دى ماه تلخ ... تسلیت و صبر براى بازماندگان.


محمود واعظی: از حادثه دلخراش آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو که منجر به مصدومیت و کشته شدن تعدادی از هموطنان شد، بسیار متاثر شدم. امیدوارم با کمک های امدادی گرفتار شدگان زیر آوار نجات یابند . اقدامات لازم برای تقویت ارتباطات منطقه در حال انجام است.


الناز حبیبی: خواهش میکنم خواهش میکنم التماس میکنم شایعه نکنید هنوز هیچ کس نمرده تو رو خداااااا خانواده این عزیزان گناه دارن اطلاع دقیق رو از طریق رادیو و تلوزیون پیگیرى کنید به جاى اطلاع غلط با اطرافیانتون تماس بگیرید بگید اگر تو مکان هستن اونجا رو ترک کنن که مسئولین بتونن اونارو نجات بدن بازم ازتون خواااااهش میکنم اطلاع رسانى غلط نکنید براشون دعا کنید.


پوریا پورسرخ: فاجعه تلخ... تلخ... تلخ...تسلیت... درود به شرافت آتش نشانان شهید واقعاً نمیدونم این زخم به روح شهرم چطور التیام پیدا میکنه... کی میتونه حتی فکرشو بکنه که جای از دست رفتگان این فاجعه پرشدنیه...


بهاره کیان‌افشار: ‌دعا میکنیم برای سلامتی زیر آوار ماندگان حادثه ساختمان پلاسکو.


سیاوش خیرابی: تا کى قراره از کشته شدنه هموطنانمون فیلمو عکس بگیریم.شرم بر ما.


حدیث میرامینی: خداوندا مردانِ قهرمانِ سرزمین ما را حفظ گردان ما چشم به راهیم به امیدِ خبرهاى خیرو خوب دعا کنیم همچنان خدا رو شکر خبرِ فوتى از هموطنان نداریم.



انتهای پیام/

برچسب ها: ساختمان پلاسکو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته