دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واعظی خبر داد:

تراز مثبت صادرات و واردات غیرنفتی

به گفته وزیر ارتباطات باید ایده هایی را برای ایجاد کسب و کار در حوزه ICT و اشتغال به وجود آوریم که فارغ التحصیلان استان در همین جا مشغول به کار شوند.
کد خبر : 152275

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، واعظی در جمع مردم زنجان با ذکر این مطلب افزود: دولتی که برآمده از رای شماست، خدمتگزار شماست و تمام تلاشش این است که بتواند مشکلات کشور را حل کند و فضایی آرام به دور از تنش های جناحی برای حل مشکلات به وجود آورد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سپاسگزاری از مردم برای حضور در مراسم رحلت آیت الله هاشمی گفت: این نوع بدرقه ای که شما مردم از خادم خود که تمام عمر خود در قبل و بعد از انقلاب را وقف مردم ، سازندگی کشور و جنگ کرده بود به ما انگیزه مضاعفی برای خدمت گزاری به شما می دهد.


بالاترین مقامICT کشور در ادامه افزود: حادثه امروز فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران را به مردم و خانواده های داغدار تسلیت می گویم.


واعظی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با سیاست خارجی دولت تدبیر و امید اظهار داشت: دولت طی سه سال گذشته ارتباط خوبی با کشورهای همسایه و اسلامی برقرار کرده است و به لطف خدا بسیاری از مشکلات برطرف شده و فضا برای همدلی آماده شده و من این نوید را به شما می دهم که ما در آینده وضعیت بسیار بهتری خواهیم داشت.
وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید با اشاره به سالگرد برجام گفت: دولت تا قبل از برجام تمام همت خود را گذاشته بود تا جلوی تورم و گرانی را بگیرد و ما امروز شاهد هستیم که تورم از 42 درصد به 8 درصد رسیده است.


وی افزود: سال گذشته از لحاظ بارندگی بسیار برای کشور خوب بود و امسال هم نعمات و برکات الهی شامل حال کشور شد و وضعیت کشور بسیار خوب بود.


واعظی در پایان گفت: وضعیت صنعت و صادرات کشور بسیار خوب شده است و الان در نقطه ای هستیم که پس از سال ها صادرات غیر نفتی و واردات غیرنفتی ما تراز مثبت پیدا کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته