دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1395 - 18:31
گزارش استاندار تهران از جلسه ستاد مدیریت بحران

تعیین سرنوشت ۲۵ محبوس در پلاسکو/۱۷ نفر از بیمارستان ترخیص شدند

هاشمی استاندار تهران پس از اتمام جلسه مدیریت بحران در حاشیه حادثه ساختمان پلاسکو گفت: این اتفاق حادثه تلخی بود و از تمام دستگاه ها تشکر می کنم به خاطر حضور قوی که داشتند.
کد خبر : 152232

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا- وی همچنین گفت: تا این لحظه تصمیم گرفته شد از چند جبهه و از ورودی های غرب شرق و شمال داخل ساختمان شوند تا ۲۵ نفری که داخل ساختمان محبوس شده اندتعیین سرنوشت شوند.


او در ادامه با اشاره به اینکه تلاش تمام نیروهای حاضر در صحنه بسیار جدی است اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم از مسیرهای پیش بینی شده ورود کنیم. تا کنون ۲۷ نفر به بیمارستان منتقل شده بودند که ۱۷ نفر ترخیص شده اند.


هاشمی در خصوص سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه پلاسکو گفت: در جلسه تصمیم گیری شد تا تنها یک نفر به عنوان سخنگو مسولیت اطلاع رسانی را داشته باشند و این مسولیت به عهده ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گذاشته شد. لذا تنها اطلاعاتی که از این طریق ارایه می شود صحت دارد و ما مسولیتی نسبت به دیگر اخبار نداشته و آنها را تایید نمی کنیم.


استاندار تهران همچنین گفت: در جلسه قالیباف شهردار تهران به عنوان رییس ستاد بحران معرفی شد و جهانگیری معاون اولی رییس جمهور نیز در کنار مسولان ستاد قرار دارد. با این حال مقرر شد که تصمیم نهایی توسط قالیباف گرفته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته