دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 10:47
در دومین جلسه هم‌اندیشی استادان

خزاعی: درآمد غیرشهریه واحد جیرفت در سال گذشته ۲۰ درصد بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در تراز مالی سال ۹۳ درآمد غیرشهریه این واحد نسبت به شهریه ۲۰ درصد بوده است در صورتی که این میزان برابر دستور العمل سازمان مرکزی باید ۱۲درصد می بود.
کد خبر : 15223

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی در دومین جلسه هم اندیشی استادان، تراکم نیروی انسانی اعم از هیئت علمی و کارمند را یکی از مشکلات دانشگاه دانست و بیان کرد: در بعضی از رشته‌های کشاورزی و علوم انسانی در بحث هیئت علمی با ترافیک بیشتری روبه رو هستیم به طوری که موظفی هیئت علمی‌ها تأمین نمی‌شود.


وی افزود: حدود ۹۰ درصد درآمد دانشگاه صرف حقوق و دستمزد اعم از هیئت علمی و غیر هیئت علمی می‌شود.


رئیس واحد جیرفت گفت: درآمد شهریه‌ای این واحد در سال ۹۳ نسبت به سال گذشته۴۰درصد افزایش یافته و هزینه‌های اداری و خدماتی ۱۹درصد، آموزشی ۱۸درصد، حساب‌های مستقل (سلف سرویس، خوابگاه‌ها و...) ۱۰درصد نسبت به سال ۹۲ کاهش داشته است که در فضای کنونی کشور کاهش دادن این گونه هزینه‌ها کار بزرگی است.


وی علت زیان دهی دانشگاه را پرداخت هزینه‌های پرسنلی دانسته و افزود: در سال ۹۲ این واحد دو میلیارد و صد میلیون تومان زیان ده بود و در سال ۹۳ زیان دهی‌اش طبیعتاً باید به سه میلیارد تومان می‌رسید که کاهش چشمگیری داشته به طوری که به یک میلیارد و خورده‌ای رسیده است.


خزاعی سال ۹۳ را سال موفقی برای این دانشگاه دانسته و گفت: در سال ۹۳ موفقیّت‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزشی و فرهنگی داشته‌ایم.


امام جمعه بردسیر: واحد جیرفت امروز در سراسر کشور به عنوان یک واحد مهم مطرح است


در دومین جلسه هم اندیشی استادان، امام جمعه بردسیر جیرفت نیز بیان کرد: واحد جیرفت امروز در سراسر کشور به عنوان یک واحد مهم مطرح است.


به گزارش خبرنگار آنا: حجت‌الاسلام میثم تارم گفت: واحد جیرفت امروز در اذهان فرهیختگان، استادان و دانشجویان به عنوان واحدی خوب و مطرح در کشور است و هم از نظر رشته های مختلفی که در این واحد وجود دارد و هم از نظر کیفیّت تدریس که بر می گردد به استادان مجربی که این دانشگاه دارد و هم از جهت پژوهش دانشگاه، مطرح است.


وی ادامه داد: این واحد از جهت مجلات پژوهشی حرف برای گفتن دارد که نعمتی برای استادن و دانشجویان واحد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته