دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1394 - 10:15

دانشجویان واحد شاهرود دوره آموزشی افسران جوان جنگ نرم می‌بینند

دوره آموزشی، تشکیلاتی افسران جوان جنگ نرم با اجرای برنامه هایی متنوع از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اجرا می‌شود .
کد خبر : 15205

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت : به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه دوره آموزشی، تشکیلاتی افسران جوان جنگ نرم با اهدافی چون آموزش مهارت های تشکیلاتی، تقویت فضای صمیمیت و رفاقت، طرح مباحث اخلاق تشکیلاتی، تقویت انگیزه و تعهد تشکیلاتی با یادآوری مباحثی همچون رسالت دانشجوی بسیجی و برنامه ریزی برای سال تحصیلی اجرا می شود.


احسان اسدی افزود: مسئولان بسیج دانشکده ها به اتفاق اعضای شورای پایگاه ها و فعالین دانشجویی کانون هلال احمر و هیئت های دانشجوییواحد از جمله مخاطبان این دوره آموزشی هستند.


وی خاطرنشان کرد: 120 نفر برای اجرای این اردوی دو روزه پیش بینی شده است که در یکی از مناطق خوش آب و هوای شاهرود اجرایی می شود.


اسدی بیان کرد: افتتاحیه این برنامه 9صبح روز پنج شنبه 10 اردیبهشت 94 با سخنرانی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و اختتامیه آن نیز ساعت 18 روز جمعه 11 اردیبهشت با سخنرانی امام جمعه و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه انجام خواهد شد.


فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، برنامه های این اردو را یادآور شد و گفت: برگزاری کلاس های اخلاق تشکیلاتی، سبک زندگی اسلامی دانشجویی، جریان شناسی سیاسی، ضرورت کار تشکیلاتی، مدیریت فرهنگی، برگزاری کارگروه های تخصصی و برنامه ی تفریحی و ورزشی و نیز ارائه بسته فرهنگی و جزوه مطالعاتی در دوره از جمله برنامه هایی است که به طور فشرده در این دو روز انجام می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب