دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1395 - 16:41
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

کشف 850 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 850 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان دشتستان و افزایش 228 درصدی کشفیات قاچاق طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر : 152044

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل " و تاکید معظم له و فرماندهی ناجا مبنی بر برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا، پلیس استان با برنامه ریزی جامع و با بهره گیری از تمامی امکانات، مبارزه با قاچاق به خصوص محموله‌های کلان را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.


وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان دشتستان طی سال 95، شاهد کشف بیش از 850 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل؛ برنج، پوشاک، ابزارآلات صنعتی و تلفن همراه بودیم، تصریح کرد: میزان کشفیات این شهرستان 288 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این مدت 312 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین به اتهام ترانزیت قاچاق کالا، توقیف شدند، بیان کرد: در این مدت 320 نفر از افراد متخلف نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قانونی شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته