دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر بخش علمی دانشگاه ششمین جشنواره مد و لباس فجر:

حمایت جشنواره از طرح‌های اعضای هیات علمی دانشگاه‎‌ها در بخش‌های میان رشته‌ای

انسیه زاهدی، دبیر بخش علمی و دانشگاهی ششمین جشنواره مد و لباس فجر از مصوبه تازه ای خبر داد که بر اساس آن اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند با ارائه طرح های پژوهشی میان رشته یا در حوزه مد و لباس، مورد حمایت مالی و معنوی جشنواره قرار گیرند.
کد خبر : 152004

به گزارش گروه فرهنگی آنا از کارگروه ساماندهی مد و لباس، زاهدی با بیان اینکه طرح‌های نظرخواهی زیادی در سال گذشته با کیفیت بالایی انجام شده است، افزود: این نظرخواهی‌های علمی نشان داد که این جشنواره تا حد زیادی می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای روی دانشجویان و فعالان علمی مد و لباس بگذارد.


وی ادامه داد: در این دوره در بخش مقالات و پایان‌نامه‌ها، بخش تازه میان‌رشته‌ای را اضافه کرده‌ایم که می‌تواند خلا مباحث علمی مرتبط با حوزه مد و لباس را برطرف سازد.


عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) تصریح کرد: همچنین بر اساس مصوبه تازهای که داشته‌ایم، اعضای هیات علمی دانشگاهها میتوانند با ارائه طرح‌های علمی و پژوهشی و تصویب نهایی آنها، از حمایت مالی و معنوی کارگروه ساماندهی مد و لباس برخوردار شوند.


وی تصریح کرد: این طرح سراسری است و همه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها می‌توانند طرح های خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.


ششمین جشنواره مد و لباس فجر اسفند ماه سال‌جاری همزمان با تهران در 15 استان کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته