دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسمی صورت گرفت

گرامیداشت استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت/ رونمایی از کتب محمدصالح کشاورز

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم استاد محمدصالح کشاورز با حضور خانواده آن مرحوم در محل نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.
کد خبر : 151715

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم ساز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در جمع استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی، درگذشت استاد محمدصالح کشاورز را به جامعه فرهیخته دانشگاهی تسلیت گفت و با خانواده ایشان ابراز همدری کرد.


وی درگذشت استادان دانشگاهی را که منادیان علم و دانش در جامعه فرهیخته محسوب می شوند را ضایعه ای تأسف و تأثربار برای مجموعه دانشگاهی واحد جیرفت عنوان و اظهار کرد: به نمایندگی از مجموعه بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت این درگذشت جانگداز را به خانواده این استاد فرهیخته و پژوهشگر عرصه علم، فرهنگ و ادب تسلیت عرض می‌کنیم.


خاتم ساز از کتاب های چاپ شده مرحوم استاد محمدصالح کشاورز در واحد جیرفت رونمایی کرد و آن ها را گنجینه علم و معرفت عنوان کرد.


در ادامه مراسم استاد محمد ابراهیمی یکی از همکاران این مرحوم در دوران حیات به بیان خاطراتی از گذشت، فداکاری و ایثار و همچنین موفق بودن در عرصه های زندگی ایشان پرداختند و از خداوند منان برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزو کرد.


در جلسه گرامیداشت مرحوم استاد کشاورز از خانواده ایشان قدردانی به عمل آمد و به رسم یادبود لوح تقدیری از سوی دکتر سعید خاتم ساز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به خانواده این استاد اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب