دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی رغم اعلام قبلی و دعوت از فیلمساز؛

اکران «زنانگی» و«دم صبح» در شهر مشهد لغو شد

در حالی که سازمان تبلیغات اسلامی شهر مشهد از محسن استادعلی برای نمایش سه فیلم «دم صبح»، «جایی برای زندگی» و «زنانگی» دعوت کرده بود، مسئولان مربوطه اجازه اکران فیلم زنانگی  و دم صبح را ندادند.
کد خبر : 151655

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از مشاور رسانه‌ای مستند زنانگی، با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهر مشهد قرار بود در روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 دی ماه با نمایش سه فیلم دم صبح، جایی برای زندگی و زنانگی کارنامه فیلمسازی محسن استادعلی بررسی شود، اما این اتفاق نیافتاد.


در روز اول در زمان نمایش مستند «جایی برای زندگی» مسئولان برنامه و برگزارکنندگان برخلاف نظر فیلمساز اقدام به سانسور و ممیزی فیلم در زمان پخش کردند که این کار با اعتراض شدید کارگردان فیلم همراه شد.


همچنین بعد از نمایش فیلم نیز اعتراض شدیدی از سوی مسئولان اداره تبلیغات به سازنده فیلم شد و در جلسه نقد و بررسی علاوه بر هجمه های زیاد به فیلم اعلام کردند مستند «زنانگی» فردا اکران نمی شود.


این اتفاقات درحالی رخ داد که برنامه و زمان نمایش این آثار پیش از این اعلام شده بود و فیلمساز نیز به دعوت مسئولان شهر مشهد به آنجا سفر کرده بود.


محسن استادعلی از مستندسازان شناخته شده ای است که تاکنون آثار وی جوایز بسیاری را از جشنواره های مختلف همچون جشنواره های سینما حقیقت، فیلم فجر و ... به دست آورده و مورد تقدیر قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته