دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس اتحادیه لوازم خانگی: فروشگاه های مجازی و اینترنتی رقیب ما نیستند

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با بیان اینکه نباید با علم و دانش در افتاد، گفت: برخی تولیدکنندگان می گویند درهای مملکت را ببندید تا ما تولیدات خودمان را دست مردم بدهیم.
کد خبر : 151633

به گزارش گروه اقتصادی آنا از اصناف ایران، محمد طحان پور درباره گسترش فروشگاههای اینترنتی و مجازی در کشور گفت: موافق فروشگاههای اینترنتی و مجازی هستم چون رفاه مردم ایران برایم از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی افزود: متاسفانه هم اکنون تکلیف ما با خودمان بر سر فروشگاه های اینترنتی و مجازی معلوم نیست، اگر فعالیت فروشگاه های مجازی و اینترنتی را قبول نداریم، باید دلایل و مستندات کافی در این زمینه ارائه دهیم.


رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد: شاید موافقت بنده با فعالیت فروشگاه های مجازی و اینترنتی خوشایند زیر مجموعه ی خودم در صنف لوازم خانگی هم نباشد اما باید قبول کنیم که با علم و دانش نمی توان درافتاد.


وی در ادامه با تاکید فعالیت قانونمند فروشگاه های مجازی و اینترنتی و اخذ مجوز مربوطه از سامانه ایرانیان این نکته را مورد اشاره قرار داد: فعالیت فروشگاه های مجازی و اینترنتی در صورت آنکه ضابطه مند و تحت نظر صنف باشد، اشکالی ندارد.


فروشگاه های مجازی و اینترنتی رقیب ما نیستند


طحان پور با بیان این که هیچکس با تجارت الکترونیک مخالفتی ندارد، متذکر شد: نباید فروشگاه های مجازی و اینترنتی را رقیب خود بدانیم.


با فعالیت تاکسی اینترنتی بسیاری از جوانان بیکار صاحب شغل شدند


وی در ادامه به فعالیت تاکسی های اینترنتی اسنپ و تاپسی و مخالفت شدید آژانس ها با فعالیت آنان اشاره کرد و افزود: با فعالیت این تاکسی های اینترنتی، بسیاری از جوانان بیکار صاحب شغل شدند و حالا برای رفاه مردم در حال فعالیت هستند؛ بهتر بود که آژانس ها به جای داد و بیداد، از آنها برای حضور در اتحادیه و اخذ مجوز دعوت می کردند.


رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون به جایی رسیدیم که می خواهیم همه را از خودمان دور کنیم و بگوئیم که فقط ما باید باشیم و بس؛ تولیدکنندگان که می گویند درهای مملکت را ببندید تا ما تولیدات خودمان را دست مردم بدهیم.


همه صنوف با گسترش فروشگاه های مجازی در خطرند


وی ضمن اعلام آنکه با گسترش فروشگاه های مجازی و اینترنتی تمام صنوف در خطر هستند، متذکر شد: به جای این همه قیل و قال و حرف و حدیث به فکر تقویت خودمان و برگزاری کلاس های آموزشی برای اصناف باشیم.


تمام صنفِ لوازم خانگی را به فروش اینترنتی مجاز ترغیب می کنم


طحان پور خاطرنشان کرد: اتفاقا بنده شخصا واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه لوازم خانگی را به فروش اینترنتی مجاز ترغیب و تشویق می کنم و از همه واحدهای صنفی لوازم خانگی می خواهم که به سمت فعالیت در فروشگاه های مجازی و اینترنتی بروند.


به گفته وی، دیگر دورهی تفنگ، موشک و جت نیست، عصر علم، تکنولوژی و فکر نوین است، پس این بازی ها را تمام کنیم و اینقدر آدرس اشتباه به دیگران ندهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته