دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا درویش: صادقی مشاور خوبی برای فرکی است / باید ذوب‌آهن را ببریم تا در جدول صعود کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: صادقی از همه نظر به تیم کمک می‌کند و مشاور خوبی در کنار حسین فرکی است. او در ترکیب باشد یا نباشد برای موفقیت سایپا تلاشش را انجام می‌دهد.
کد خبر : 151609

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا تهران که در نیم فصل اول لیگ برتر موفق نشد نتایج خوبی را کسب کند در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان باکیفیتی را از باشگاه‌های دیگر جذب کرد. سایپایی‌ها در هفته اول نیم فصل دوم برابر پرسپولیس قرار گرفتند و نتیجه بازی را واگذار کردند و در هفته هفدهم لیگ باید در تهران به مصاف ذوب‌آهن بروند.


رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی هفته هفدهم سایپا مقابل ذوب‌آهن گفت: «ذوب‌آهن یک تیم جوان و باتجربه‌ای در لیگ است که فوتبال را به خوبی به نمایش می‌گذارد. اما ما در هفته‌های گذشته لیگ بازی‌های خوبی ارائه دادیم و باید در این بازی حداکثر امتیاز را بگیریم تا جایگاه خودمان را در جدول ارتقا ببخشیم.»


وی در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید سایپا در ترکیب این تیم بیان کرد: «بازیکنان تازه‌وارد ما قبل از بازی مقابل پرسپولیس تنها دو جلسه با تیم تمرین کردند و با توجه به اینکه در کنار تیم نبودند اما عملکرد خوبی داشتند. ما امیدواریم در ادامه لیگ این مهره‌ها بتوانند برای سایپا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.»


مدیرعامل سایپا در مورد نقل و انتقالات نیم فصل این باشگاه و جذب بازیکنان جدید افزود: «ما در نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشتیم و چند بازیکن خوب را به خدمت گرفتیم. به احتمال بسیار زیاد هم یک بازیکن دیگر از لیگ برتر تا پایان مهلت نقل و انتقالات به سایپا اضافه می‌شود.»


وی در خصوص عدم حضور ابراهیم صادقی در ترکیب سایپا و شایعاتی مبنی بر مشکلات بوجود آمده میان سرمربی و کاپیتان این تیم گفت: «ابراهیم صادقی یکی از وفادارترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شود. من کمتر بازیکنی را دیدم که در حد و اندازه ابراهیم صادقی به تیمش تعصب داشته باشد. صادقی از همه نظر به تیم کمک می‌کند و مشاور خوبی در کنار حسین فرکی است. او در ترکیب باشد یا نباشد برای موفقیت سایپا تلاشش را انجام می‌دهد.»


درویش در رابطه با اینکه با توجه به نتایج کسب شده سایپا در نیم فصل اول در نیم فصل دوم هدف این تیم بقا در لیگ است اظهار کرد: «ما در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم اما با جذب بازیکنان جدید روند تیمی ما بهتر شد. ولی باید منتظر آینده باشیم و ببینیم چه اتفاقات و نتایجی رقم می‌خورد و وضعیت ما در جدول به چه صورت درمی‌آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته