دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1395 - 17:08
استادیار حقوق دانشگاه آزاد اسلامی:

حضور مردم در مراسم‌ تشییع و ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشان دهنده عمق دلدادگی به ایشان است

مراسم یادبود هفتمین ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد.
کد خبر : 151471

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مسعود راعی با بیان مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: «تجلیل و تکریمی که در روزهای گذشته از این فرد وارسته و شخصیت بزرگ انقلابی و دینی انجام شد، نشان دهنده عمق دلدادگی مردم به ایشان و اعتقاد قلبی آنان به آنچه که اسلام به آنها هدیه داده است، بود.»


مدرس حقوق بین‌الملل و دانشیار حقوق دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «حضور کم‌نظیر و ستودنی مردم در این روزها نشان از وفاداری آنان به انقلاب اسلامی دارد.»


وی با توجه به پیام تسلیت مقام معظم رهبری گفت: «این پیام پر محتوا جای تامل بسیار زیادی دارد. خناسانی که دوست داشتند بین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری جدایی و فاصله بیندازند، موفق به این کار نشدند. مقام معظم رهبری به 59 سال همدلی وهمکاری و همراهی آیت‌الله هاشمی شهادت داده‌اند. این شهادت یک مرجع بزرگ تقلید است. شهادت کسی که بی‌جهت از هیچ‌کس تعریف نمی‌کند.»


دکتر راعی خاطرنشان کرد: «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بی‌شک برای ما و امت اسلامی مایه برکت و پیشرفت بوده است. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از هزارن نمونه‌ای است که می‌توان آن را یادگار این شخصیت وارسته و علمی دانست. قطعا آنچه که بیان شده و می‌شود نمی‌تواند به خوبی مبین ابعاد مختلف شخصیتی ایشان باشد.»


به گزارش آنا، در این مراسم معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، شهردار و روسای سایر ادارات این شهرستان نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته