دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

ایوب ذوالفقاری: سازمان لیگ فحاشی تماشاگران تیم‌های پایتخت را نمی‌بیند/ خبری از جذب شهباززاده ندارم

سرپرست تراکتورسازی تبریز گفت: در حالی که این روزها شاهد هستیم که طرفداران برخی از تیم‌ها به خصوص تیم‌های پرطرفدار پایتخت فحاشی زیادی در ورزشگاه‌ها علیه تیم رقیب می‌کنند اما ناظران بازی این فحاشی‌ها را نمی‌بینند.
کد خبر : 151445

ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد محرومیت هواداران تراکتور از بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: «فردا قرار است برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه یادگار امام به میدان برویم اما تماشاگران ما نمی توانند ما را همراهی کنند. ما برای سازمان لیگ نامه زدیم تا محرومیت تماشاگران ما را لغو کنند اما تاکنون پاسخی از سازمان لیگ برای ما ارسال نشد.»


وی ادامه داد: «هواداران تراکتورسازی در بازی مقابل سپاهان هیچ کاری انجام نداند که بخواهند محروم شوند. اتفاقا بازیکنان سپاهان هم اذعان داشتند که حرکت ناپسندی از تماشاگران تبریزی ندیدند. اما نمی‌دانم که ناظر بازی روی چه اساسی حرکتی از هواداران تراکتورسازی دید که آنها را مستحق محرومیت دید. در حالی که این روزها شاهد هستیم که طرفداران برخی از تیم‌ها به خصوص تیم‌های پرطرفدار پایتخت فحاشی زیادی در ورزشگاه‌ها علیه تیم رقیب می‌کنند اما ناظران بازی این فحاشی‌ها را نمی‌بینند.»


ذوالفقاری در خصوص جذب هاشم بیک زاده و تمدید قرارداد سعید آقایی دو بازیکن تراکتورسازی بیان کرد: «با نظر سرمربی تیم هاشم بیک زاده به جمع تراکتورسازان اضافه شد و سعید آقایی هم قرار نبود که از جمع ما جدا شود. این بازیکن برای انجام کارهای درمانی خودش در تهران بود و بعد از بازگشتش به تبریز در جلسه‌ای که با قلعه نویی داشت تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند.»


وی در مورد صحبت‌های باشگاه تراکتورسازی با سجاد شهباززاده برای پیوستنش به این باشگاه گفت: «همه کارهای نقل و انتقالات در اختیار سرمربی تیم است و من اطلاعی از مذاکره باشگاه با شهباززاده ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته