دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور دانشگاهیان صورت گرفت

بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی مجاهد نستوه، آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام(ره)، انقلاب و رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر سعید خاتم ساز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، کارکنان، استادان و دانشجویان در محل نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 151432

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ابتدای این مراسم آیات نورانی قرآن کریم تلاوت شد و سپس حجت‌الاسلام حسین محمدی کارشناس و روحانی دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت و شخصیت برجسته و کمالات آیت الله هاشمی رفسنجانی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حاضران در این مراسم بیان کرد.


محمدی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، به بیان تجارب ارزنده و نقش کلیدی این عالم مجاهد و شاگرد امام ( ره) و همسنگر مقام معظّم رهبری در روزهای سخت روند مبارزه با رژیم ستمشاهی در شکل گیری انقلاب و تحمل سختی های فراوان اعم از زندان و شکنجه پرداخت.


وی به جایگاه علمی این عالم بزرگوار اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی علاوه بر این که عالمی بزرگ بود در توسعه و گسترش علم و دانش نیز پیشگام و پیشقدم بود، وی بنیانگذار و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بود و تا پایان عمر شریف و پربرکت خود در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و ثمره تلاش ها و خدمات این بزرگ مرد تاریخ جمهوری اسلامی ایران همچون نامش برای همیشه زنده و جاوید خواهد بود.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت هم با تسلیت به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای از دست دادن پدر معنوی اش از زحمات بی بدیل و شایسته تقدیر آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد کرد و گفت: این اتفاق بسیار ناگوار که برای مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بویژه برای دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد، بسیار سخت و تأثر برانگیر بود.


خاتم‌ساز عنوان کرد: یکی از افتخارات برجسته این جانب در زندگی، 8 بار سعادت بزرگ حضور در محضر آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که با صحبت های مبارک خود همچون همیشه راه را برای پیشرفت و ترقی جامعه مهیا می‌کرد و با نصایح عالمانه خود موجبات سرافرازی و ارتقای همه جانبه کشور را رقم می زد.



وی حضور باشکوه و میلیونی مردم در مراسم خاکسپاری را نشانه عظمت و محبوبیت این مجاهد عنوان کرد و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بین همه مردم به عنوان فردی ولایت مدار و پیرو راه حق بود که همین امر باعث محبوبیت بیش از حد وی در جامعه شده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت افزود: جامعه ما با از دست دادن و فقدان این بزرگمرد تاریخ می تواند با تمسک جویی به روح بلند و ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و تحقق آرزوها و تفکرات او مسیر خودش را همچون گذشته به جلو هدایت نماید و راه و مسلک او در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به قوت خود همچون همیشه پایدار و باقی خواهد ماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته