دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» جایگزین «نفس»شد/ مصوبه‌های‌ شورای صنفی نمایش

فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار جایش را به «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» ساخته حمیدرضا قربانی می‌دهد.
کد خبر : 151412

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا درباره مصوبات جلسه امروز، دوشنبه 27 دی‌ماه شورای صنفی نمایش گفت: «فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» از روز چهارشنبه، 29 دی‌ ماه در گروه سینمایی کورش اکران خواهد شد و اکران فیلم سینمایی «نفس» طبق آیین‌نامه شورای صنفی نمایش پس از اتمام 10 هفته اکران، روز چهارشنبه در تمام سینماهای تهران به اتمام می‌رسد. البته این فیلم به اکران خود در شهرستان ادامه می‌دهد.»


فرجی در ادامه گفت:‌ «همچنین قرارداد فیلم «ماحی» به کارگردانی داوود خیام در گروه آفریقا و پس از اتمام اکران عمومی فیلم «شاباش» ثبت شد. قرار بر این بود که «ماحی» به سرگروهی کورش اکران شود اما با توجه به نمایش فیلم «هلن» در این گروه سینمایی پس از «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» که تا پایان سال روی پرده باقی می‌ماند، قرارداد این فیلم در گروه آفریقا ثبت شد.»


وی در انتها هم گفت: «در ضمن دیگر فیلم‌های روی پرده همچنان فروش بالایی داشتند و کف فروش را حفظ کرده‌اند و تا جلسه هفته آینده به اکران‌شان ادامه می‌دهند. فیلم‌هایی که در حال اکران هستند، تا شروع جشنواره فیلم فجر روی پرده باقی می‌مانند و اکران فیلم‌های جدیدی مثل «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» هم بعد از جشنواره ادامه خواهد داشت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته