دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ترس حسین فرکی از دلال‌ها

سرمربی تیم سایپا نگران است که دلال‌ها بازیکنی با کیفیت پایان را وارد تیمش نکنند.
کد خبر : 151248

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم سایپا بعد از تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد،‌ صبای‌قم و ماشین‌سازی تبریز با 12 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله را در میان تیم‌های لیگ برتری دارد. به طور حتم زدن این تعداد گل آن هم در 16 بازی آمار بسیار ضعیفی برای نارنجی‌پوشان محسوب می‌شود و در این میان این سوال ایجاد می‌شود که چرا سایپایی‌ها برای رفع این مشکل اقدامی نکرده‌اند و بدون شک پاسخگوی این سوال هم باید حسین فرکی سرمربی تیم سایپا و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه باشند.


سایپا در نیم‌فصل لیگ برتر مسعود حسن‌زاده را به سپاهان داد و محمدرضا خلعتبری را از گسترش گرفت تا او در کنار غلامرضا رضایی، علی قلی‌زاده، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی مهاجمان این فصل تیم فرکی باشند. با نگاهی به اسامی مهاجمان سایپا و نبود مهاجمان قابل توجهی می‌توان به این نتیجه رسید که این تیم در این فصل خط حمله قوی ندارد و کار به جایی رسید که سرمربی نارنجی‌پوشان در دیدار این تیم برابر پرسپولیس حامد شیری که زمانی در پست مدافع بازی می‌کرد را به خط حمله برد.


در این بین سوالی که پیش می‌آید این است که چرا فرکی برای تیمش مهاجم جدیدی چه داخلی و چه خارجی نمی‌گیرد. سرمربی سایپا در واکنش به این موضوع گفته که مهاجمان خوب داخلی همگی جذب باشگاه‌های دیگر شده‌اند و با توجه به دلالیسم شدیدی که در بخش ترانسفر بازیکنان خارجی وجود دارد احتمال زیادی می‌رود که بازیکنی بی‌کیفیت را به تیم‌مان بدهند چون نمی‌توان از روی یک فیلم پذیرفت که یک بازیکن کیفیت بالایی دارد. بنابراین ما ترجیح می‌دهیم با همین موجودیت فعلی‌مان بسازیم و تلاش کنیم که به شیوه‌ای دیگر مشکل گلزنی مان را برطرف کنیم.



انتهای پیام/

برچسب ها: حسین فرکی سایپا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته