دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

جلال حسینی: انصاری فرصت درخشش در پرسپولیس را پیدا نکرد/ ترجیح می‌دهم در مورد اختلاف کی‌روش و«برانکو سکوت کنم

کاپیتان پرسپولیس گفت: انصاری در ابتدای فصل به پرسپولیس آمد و هدفش کمک به تیم بود ولی قسمت نشد تا بتواند خودی در پرسپولیس نشان دهد و بدرخشد.
کد خبر : 151223

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این مسئله که پرسپولیس و تراکتورسازی از حالا بار خود را برای قهرمانی بسته اند و قهرمان لیگ برتر از بین یکی از این دو تیم انتخاب می شود، گفت:«مطرح کردن چنین صحبت هایی به ما و تراکتور لطمه می زند. به نظرم از حالا نمی توان گفت که یکی از ما دو تیم قهرمان می شود. تیم‌های دیگر بخت زیادی دارند تا با غفلت ما فاصله امتیازات را از بین ببرند.»


او در واکنش به اظهارنظر فرزاد حاتمی که گفته بود پرسپولیس پیش از شروع لیگ قهرمانان صدر جدول را به تراکتورسازی می‌دهد، تصریح کرد: «همه تلاش ما این است که به اهداف‌مان برسیم و بهتر است که حرف‌ها درون زمین زده شود تا بیرون آن. همان‌طور که احتمال دارد به خاطر سختی رقابت های لیگ ما امتیازی از دست بدهیم، این احتمال هم برای تیم تراکتورسازی وجود دارد که فاصله‌اش با ما بیشتر شود و آن وقت ما رقیب نزدیکی نداشته باشیم.»


کاپیتان پرسپولیس درباره دیدار امروز پرسپولیس در خانه فولاد و غیبت دو بازیکن تاثیرگذار این تیم بیان داشت: «ما اگر بدون غایب هم با فولاد بازی می کردیم کارمان سخت بود، چون این تیم تا اینجا خیلی خوب کار کرده‌ است و این شانس را دارد که از ما امتیاز بگیرد. البته با توجه به فشاری که بازی‌های لیگ دارد، غیبت یکی دو بازیکن در هر بازی کاملا طبیعی است و ما به آن عادت داریم. باید برابر فولاد بدون اشتباه بازی کنیم تا بتوانیم برنده شویم و صدرجدول را از دست ندهیم.»


وی درباره آمادگی بالای ساسان انصاری و اینکه او قصد دارد ارزش‌هایش را برابر تیم سابقش نشان دهد، اظهار داشت: «انصاری در ابتدای فصل به پرسپولیس آمد و هدفش کمک به تیم بود ولی قسمت نشد تا بتواند خودی در پرسپولیس نشان دهد و بدرخشد و حالا در فولاد لیاقت‌های خود را نشان داده است. وظیفه ما این است که انصاری و دیگر مهاجمان فولاد را مهار کنیم و سعی می‌کنیم به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کنیم تا فولاد به نتیجه‌ای که مدنظرش است، نرسد.»


حسینی در مورد اینکه تکلیف او و دیگر بازیکنانی که از تیم نفت طلب دارند به کجا کشید، یادآور شد: «متاسفانه شرکت بهنام پیشرو کیش و وزارت نفت با انداختن تقصیر به گردن یکدیگر ما را در حالت بلاتکلیفی قرار داده اند. مانده‌ایم که پول‌مان را از کجا مطالبه کنیم. من از قوه قضاییه، کمیته انضباطی و دیگر مراجعی که می‌توانند این مشکل را حل کنند، تقاضا می‌کنم که به این پرونده ورود کنند. درست نیست که حق ما را ندهند و هر روز بهانه ای را مطرح کنند.»


کاپیتان پرسپولیس درباره لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای پرسپولیس عنوان کرد: «به طور حتم با شروع این رقابت‌ها ما بیش از گذشته زیرفشار قرار می‌گیریم و باید برنامه ریزی خیلی خوبی داشته باشیم تا بر اثر فشار مسابقات مصدوم نداشته باشیم. البته کادرفنی تیم با هماهنگی باشگاه اجازه نخواهند داد تا در جریان این مسابقات با مشکل خاصی مواجه شویم.»


حسینی در مورد اختلاف کی‌روش با برانکو و بیانیه های مختلف سرمربی تیم ملی گفت: «من در این قضیه صاحب‌نظر نیستم و ترجیح می دهم سکوت کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته