دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1394 - 14:46

آذری: حق رشد صادقیان حق ذوب‌آهن است

سعید آذری گفت: پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی یک ساله است.
کد خبر : 15122

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عملکرد قابل قبول یحیی گل‌محمدی در تیم قوتبال ذوب‌آهن باعث شد تا مدیران این باشگاه تمدید قرارداد وی را در دستور کار خود قرار دهند.در همین راستا جلساتی بین سعیدآذری مدیرعامل‌ باشگاه و گل‌محمدی بر گزار شد و دو طرف خیلی زود به توافق با هم رسیدند.


سعید آذری‌ در این باره به آنا گفت: «برخلاف سایر باشگاه‌ها پیشنهاد ما به گل‌محمدی برای تمدید قراردادش یک ساله‌ است. ما روی این موضوع و برنامه‌هایی که مدنظر گل‌محمدی است بحث کردیم و به توافق با هم رسیدیم. البته هنوز قرارداد جدید امضا نشده‌ است که البته در این خصوص مشکلی نیست چرا که توافقات صورت گرفته‌ است.»


وی در ادامه با اشاره به وضعیت ذوب آهن در جدول رده بندی و شانس بالای این تیم برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی گفت:«شکر خدا در هفته‌های پایانی لیگ نتایج خوبی گرفتیم که البته قابل پیش بینی بود. اگر دقت کرده‌ باشید ذوب‌آهن یک روند رو به رشدی به خود گرفته بود که تا به امروز هم ادامه دارد و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت. باید تلاش کنیم به این مهم برسیم. سه بازی حساس پیش رو داریم که هر بازی حکم بازی فینال را دارد. البته ما یک فینال مهم هم در بازی نهایی جام حذفی پیش رو داریم که در صورت موفقیت در این بازی هم می توانیم به بازی‌های آسیایی راه‌ پیدا کنیم.»


آذری در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص حق رشد پیام صادقیان از باشگاه پرسپولیس گفت:« حکم این پرونده به سود باشگاه ذوب‌آهن صادر شده‌ است. نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس به من زنگ زد از من مهلت خواست که با توجه به شرایط خاص پرسپولیس با این درخواست موافقت کردم. حق رشد پیام، حق باشگاه است که باید پرسپولیس آن را پرداخت کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته