دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با امام جمعه و فرماندار

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به همراه هیأت رئیسه این دانشگاه با امام جمعه و فرماندار شهرستان جیرفت دیدار و گفت‌وگو کرد. وی به همراه استادان و کارکنان در این واحد دانشگاهی با آرمان‌های شهدا و امام راحل نیز تجدید میثاق کرد.
کد خبر : 151206

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور در این دیدار با تشکر و قدردانی از حضور دکتر سعید خاتم ساز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، این دانشگاه را عاملی ارتقابخش در همه ابعاد مختلف علمی در جامعه معرفی کرد.


وی از دکتر مجید خزاعی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به لحاظ تلاش ها و زحمات گسترده تشکر و برای او آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.


امام جمعه جیرفت خدمات دانشگاه آزاد اسلامی را بر همه آحاد جامعه بسیار ارزنده عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف انقلاب ما دانشگاه آزاد اسلامی بوده که خدمات خوبی را به نسل جوان و جویای علم ارائه کرده است.


وی دانشگاه آزاد اسلامی را سرمایه علمی و معنوی کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به این که واحد جیرفت حجاب برتر یعنی چادر را حفظ کرده و همچنان این امر ادامه دارد، باعث افتخار و بالندگی است که پایبند به بافت مذهبی در این واحد دانشگاهی به چشم می خورد.


کرمی‌پور: با توجه به این که واحد جیرفت حجاب برتر یعنی چادر را حفظ کرده و همچنان این امر ادامه دارد، باعث افتخار و بالندگی است که پایبند به بافت مذهبی در این واحد دانشگاهی به چشم می خورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز در این دیدار گفت: حرکت مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در راستای تحقق اهداف بلند دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد و کیفی‌سازی چرخه علمی و توسعه فعالیت‌های پژوهش محور با هدف تقویت بنیه علمی، آموزشی، اقتصادی و فرهنگی از جمله اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت محسوب خواهد شد.


سعید خاتم ساز با تأکید بر لزوم تقویت و تحکیم جایگاه علوم انسانی و دینی در دانشگاه گفت: دانشگاه باید به عنوان پایگاه علمی و فرهنگی بتواند با حاکم کردن فضای دینی و معنوی در بین جوانان، جامعه را از انحرافات و تفکرات غلط غربی مصون نگه دارد.


وی تلاش، پشتکار و اتحاد و همدلی را از م‍ؤلفه‌های رشد و زمینه ساز تحول جامعه یاد کرد و گفت: دانشگاه‌ها با تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و با تزریق آن در شریان حیاتی جامعه می‌توانند کشور را از وابستگی به کشور‌های بیگانه بی‌نیاز سازند.


خاتم ساز دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را فضایی جدید برای بروز خلاقیت‌های جدید عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های دقیق و مدونی که در این واحد دانشگاهی پیاده خواهیم کرد به حول و قوه الهی راهی روشن را در پیش خواهیم داشت که نمایانگر حرکت به سوی جلو و صعود بر قله های موفقیت را رقم خواهیم زد.


دیدار با فرماندار


به گزارش خبرنگار آنا، در این دیدار احمد امینی روش فرماندار جیرفت با تشکر و قدردانی از حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به همراه هیأت رئیسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت دانشگاهی علمی و معتبر است که بحمدالله موجبات رشد و پیشرفت علمی آموزشی را در جامعه رقم زده است.


وی از تلاش ها و زحمات دکتر مجید خزاعی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت قدردانی کرد.



فرماندار جیرفت با تأکید بر این که شهرستان جیرفت نیاز به توسعه دارد و همه باید با همدلی و همراهی مسیر توسعه را هموار سازیم، افزود: دانشگاه ها باید در خط مقدم توسعه حرکت کنند و این نیاز اساسی امروز جوامع محسوب می‌شود.


وی دانشگاه آزاد اسلامی را منشاء خیر و برکت دانست و گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در جوامع شهری نقش بسزایی در توسعه علمی و پژوهشی ایفا می کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت هم با تشریح برنامه‌های خود، تصریح کرد که هدفش توسعه و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان است و این امر مهم با تلاش و پشتکار و ارائه راهکارهای عقلانی به سرانجام خواهد رسید.


خاتم ساز نیز نیاز توسعه یافتگی را رکن اصلی جوامع پیشرفته دانست و گفت: این مهم حاصل نیروهای کارآمد و مجربی است که با چشم انداز روشن حرکت هدفدار خود را با برنامه دنبال می‌کنند.


مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهداء و امام راحل (ره) و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام با حضور سعید خاتم ساز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، استادان و کارکنان در این واحد دانشگاهی برگزار شد

وی استانداردسازی در تعلیم و تربیت را مهم خواند و افزود: همه باید برای رسیدن به استاندارد‌های علمی تلاش کنیم تا نیرویی که تحویل جامعه داده می‌شود، دارای سواد علمی بالا باشد و بتواند این علم را به دیگری انتقال داده و در عمل نیز به کار بندد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ظرفیت مناسبی برای پیشرفت های بزرگ و درخور شأن دارد بنابراین با این بینشی که در پیش خواهیم گرفت به بهترین نحو برنامه های خود را عملیاتی خواهیم کرد.


تجدیدمیثاق با آرمان های شهدا


مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهداء و امام راحل (ره) و غبار روبی قبور مطهر شهدای گمنام با حضور سعید خاتم ساز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، استادان و کارکنان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای گمنام بویژه شهدای گمنام این دانشگاه؛ خطاب به حاضران اعلام کرد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.



وی، تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهداء و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار داشت: ما در این جا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش همچون گذشته سرفراز کرده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با توجه به این که ارتقای علم و دانش مهمترین رکن توسعه، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است، تأکید کرد: وظیفه اصلی ما در این برهه از زمان در قبال شهدا، تلاش علمی در راستای رسیدن به جایگاه برتر در جهان است.


وی خطاب به کارکنان و استادان دانشگاه گفت: بدون تردید موفقیت های بزرگ در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری حاصل می شود لذا همه ما برای پیشرفت و ترقی این مجموعه بسیار بزرگ همگام و با وحدت رویه حرکت خواهیم کرد.


در پایان این مراسم سعید خاتم ساز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به همراه دانشگاهیان با ادای احترام در حرم شهدای گمنام دانشگاه، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهدا و منویات مقام معظّم رهبری تجدید میثاق کرده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای دانشگاهی را گرامی داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته