دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1395 - 16:21

فرمانده ناجا: ایران سردمدار مقابله با تروریسم و مواد مخدر است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس در برخورد با جرایم به ویژه جرایم سازمان یافته عزم و اراده ویژه‌ای دارد، گفت: ایران سردمدار مقابله با تروریسم و مواد مخدر است و همه کشورهای دنیا از تلاش‌های کشور ما در راستای مبارزه با تروریسم و مواد مخدر منتفع می‌شوند.
کد خبر : 151126

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با رئیس پلیس فدرال آلمان و هیات همراه، اظهار کرد: امیدوارم این دیدار و نشست در راستای تداوم تعاملات پلیس جمهوری اسلامی ایران و آلمان باشد.


وی با بیان اینکه پلیس ایران از تجربه و دانش مطلوبی برخوردار است، افزود: آماده انتقال تجربیات و دانش پلیسی خود به سایر کشورهای دوست از جمله آلمان هستیم.


فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: پلیس حافظ امنیت مردم و جامعه است و تعاملات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای می‌تواند در تقویت این امنیت موثر واقع شود.


وی یادآور شد: پلیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک پلیس پیشرفته در دنیا مطرح است و این مهم را مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت و تلاش‌های همکارانم در سراسر کشور هستیم. پلیس ایران در برخورد با جرایم به ویژه جرایم سازمان یافته عزم و اراده ویژه‌ای دارد.


اشتری خاطرنشان کرد: دو کشور ایران و آلمان ظرفیت و قابلیت مطلوبی در برخورد با جرایم دارد و باید با تداوم تعاملات و انتقال تجربیات در برخورد با جرایم موفق تر از گذشته عمل کنیم.


وی افزود: ایران ثابت کرده با تمام توان و تجهیزات در راستای مقابله با باندهای توزیع و تولید مواد مخدر اقدام کرده و نشانگر این ادعا نیز تقدیم شهدای بسیاری در عرصه مقابله با مواد مخدر است.


اشتری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران سردمدار مقابله با تروریسم و مواد مخدر است و همه کشورهای دنیا از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با تروریسم و مواد مخدر منتفع می‌شوند.


عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری به نیروهای پلیس تکریم شهروندان با اقلیت‌ها و مذاهب گوناگون است، افزود: پلیس اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است و اعتماد خوبی از سوی مردم به نیروی انتظامی وجود دارد، همواره فرماندهان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی مورد احترام مردم هستند.


وی همچنین پیشنهاد استقرار افسران رابط پلیس در دو کشور ایران و آلمان را مطرح کرد و گفت: این مهم نیز در تقویت همکاری و تعاملات پلیسی ایران و آلمان موثر خواهد بود.


اشتری ضمن اعلام آمادگی برای انتقال دانش و تجربه پلیس ایران به آلمان گفت: ما نیز از دریافت تجربیات و دانش پلیس آلمان استقبال می‌کنیم و آماده‌ایم با برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآگاه‌های تخصصی همکاری‌های دو جانبه را تقویت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته