دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

حاتمی: پرسپولیس قبل از شروع لیگ قهرمانان صدرجدول را از دست می‌دهد/ تلاش می‌کنیم غیبت ادینیو احساس نشود

مهاجم تراکتورسازی گفت: پرسپولیس قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان صدرجدول را از دست می‌دهد.
کد خبر : 150937

فرزاد حاتمی در خصوص جدال تراکتورسازی و پرسپولیس در صدرجدول رده‌بندی و اینکه به نظرش تراکتور می‌تواند در پایان فصل از سرخ‌پوشان پایتخت جلو بیفتد، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «این رقابت به ما انگیزه می‌دهد تا در ادامه مسابقات لیگ برتر با جدیت بیشتری به مصاف حریفان برویم. بالاخره پرسپولیس با موجودیت فعلی که دارد و با توجه به فرسایشی بودن رقابت‌هایی که باید در آن شرکت کند، کارش از ما سخت‌تر است.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس باید علاوه بر بازی‌های لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان شرکت کند که این موضوع فشار مضاعفی به این تیم می‌آورد. من تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارم و می‌دانم که این رقابت‌ها روی بازیکنان تیم فشار وارد می‌کند. خستگی و به‌دنبال آن مصدومیت‌های موقتی می‌تواند کار را برای تیم پرسپولیس سخت کند که این اتفاق به سود ما خواهد بود چرا که حریف دچار لغزش می‌شود و با از دست دادن امتیاز کمک می‌کند تا ما به صدرجدول برسیم.»


مهاجم تیم تراکتورسازی تاکید کرد: «البته در صدر ماندن خیلی مهم‌تر از رفتن به صدر است و ما آماده‌ایم که پس از لغزش پرسپولیس در جایگاه نخست قرار بگیریم و بعد از آن تلاش کنیم تا با حفظ آن در پایان فصل قهرمان لیگ شویم. اگرچه حس می‌کنم تیم پرسپولیس پیش از شروع رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صدرنشینی خود را از دست بدهد.»


حاتمی در خصوص نبود ادینیو در تیم تراکتورسازی و بیشتر شدن مسئولیت او در خط حمله بیان داشت: «خوشبختانه تراکتورسازی متکی به یک بازیکن نیست و به اندازه‌ای مهره دارد که در زمان غیبت یک بازیکن، نفرات جایگزین به خوبی جای نفر غایب را پر می‌کند. من در زمان حضور ادینیو در ترکیب اصلی هم این مسئولیت را داشتم که برای تیمم گل بزنم و الان هم شرایط فرقی نکرده است. به همراه دیگر بازیکنان تیم تلاش خواهیم کرد تا غیبت هیچ بازیکنی در تیم حس نشود.»


مهاجم تراکتورسازی درباره گلزنی مهدی شریفی مقابل استقلال خوزستان و اینکه حالا نقش او در تیم موثرتر از گذشته شده است، تصریح کرد: «همه بازیکنان تیم تلاش می کنند تا تراکتورسازی موفق شود و این مسئله منوط به یک نفر نیست. شریفی هم جزئی از تیم است که با گلزنی خود باعث شد تا خیال من آسوده‌تر شود و این امیدواری در کادرفنی تیم ایجاد شود که مشکل گلزنی وجود ندارد.»


حاتمی درباره دیدار روز سه‌شنبه تراکتور با صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: «در تیم صنعت‌نفت یک تغییر مهم صورت گرفته و سرمربی جدیدی هدایت این تیم را برعهده گرفته است. این تغییر شوک جدیدی را به بازیکنان تیم‌ صنعت‌نفت وارد کرده و آنها موفق شدند برابر تیم صبای‌قم به پیروزی برسند. بنابراین انگیزه تیم حریف برای دیدار با ما خیلی بیشتر شده و بازیکنان این تیم حداکثر تلاش خود را خواهند کرد تا برابر ما به نتیجه برسند. ما به هیچ‌وجه این بازی را آسان نمی‌بینیم و سعی می‌کنیم به نحوی بازی کنیم که در پایان بازی به حداکثر امتیاز آن برسیم و بدون از دست دادن امتیاز به بازی‌های بعدی فکر کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته